Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 2 1/2 time siden småen ble lagt, og han har allerede våknet 5 ganger av at han er tett i nesen og ubehag ifb forkjølelse.... Har fått nesedråper og hodeenden er hevet - men ser akk ikke ut til å virke i dag.. Sukk..... kan bli en lang natt med masse oppvåkninger....
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Har du gitt ham en stikkpille? Det hjalp masse når mini var forkjølt og tett. Han hadde vondt i bihulene, så da hjap de å gi ham en paracet Før jeg la ham, så brukte jeg først "snørrsugeren", så nesedråper, så stikkpille, så masse kos og smokken. Så var det god natt Var våken ca. to ganger pr. natt, da tok jeg ham opp og brukte snørrsugeren. Da sov han godt Håper dere får en god natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå