Gå til innhold

Dette kan bli en lang natt....


Anbefalte innlegg

Skrevet

2 1/2 time siden småen ble lagt, og han har allerede våknet 5 ganger av at han er tett i nesen og ubehag ifb forkjølelse.... Har fått nesedråper og hodeenden er hevet - men ser akk ikke ut til å virke i dag..

Sukk..... kan bli en lang natt med masse oppvåkninger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du har sovet litt i natt=:)

Skrevet

Har du gitt ham en stikkpille?

Det hjalp masse når mini var forkjølt og tett. Han hadde vondt i bihulene, så da hjap de å gi ham en paracet :)

Før jeg la ham, så brukte jeg først "snørrsugeren", så nesedråper, så stikkpille, så masse kos og smokken. Så var det god natt :)

Var våken ca. to ganger pr. natt, da tok jeg ham opp og brukte snørrsugeren. Da sov han godt :)

Håper dere får en god natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...