Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Det er jeg nemlig... Håper det ikke er gikt. Ei venninne sa at det kunne komme av amming.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Oi, jeg sliter noe jævlig med leddsmerter. Det har kommet og gått i bølgedaler. Problemer med å gå trapper pga smerter i knær. Har også problemer om morgenen med å løfte ungen ut av sengen. Jeg har bestilt time hos legen, for å utelukke leggikt og kalsium mangel. Jeg er veldig lettet når jeg leser at det ikke bare er meg.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg var veldig stiv:( Ble også litt bekymret, men så fant jeg her på nettet at det visstnok er hormonelt når man ammer, og helt vanlig. Nå ammer jeg ikke så mye lenger og har ingen leddsmerter:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Kan man måle det ut fra østrogen nivå eller noe da? Det er jo det vi mangler nå som vi ammer.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde en mormor som hadde leddgikt, og gikk til legen og fikk tatt prøver som var positive på revmatoid faktor. fikk derfor henvisning til revmatolog. han sa at siden jeg ikke er hoven og ikke har høy senkning så er det lite sannsynlig at det er leddgikt. Kommer av ammingen mente han, hormoner og hevelser og at jeg er tyngre enn tidligere.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Hvor fant du det på nettet? Kunne vært interessant å lest om det...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Jeg har blitt veldig hoven i det ene kneet. Og det er det som er vondest. Uff, nå er jeg spent på legetimen til uka...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Kanskje det som skjer er noe lignende bekkenløsning bare i andre ledd?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå