Gå til innhold

Er dere begynt å handle vår/sommer klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg godt i gang. Har fått kjøpt litt kjoler, tightser, topper og t shorter, luer, vår jakke til tuppa her. Håper våren er her snart. ;o) Hva med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i gården har vi kjøpt vårjakke og luer. Hun er midt mellom to str nå, så jeg bruker de klærne vi har som passer til det blir nærmere våren ute.

Var på homeparty med Virrevapp og kjøpte ett par t-shirts og en soldrakt der, fordi de var turkise og jeg elsker turkis! Pluss det er sjelden jeg ser det på barnetøy.

Skrevet

Vi har fått masse, vi. Shortser og t-skjorter er iallefall i boks :) Pluss at vi har bestilt noe fra usa.

Skrevet

jeg har ikke kjøpt så særlig men hun har fått noen utrolig fine av farmoren sin som har vært i storbritania. gleder meg til å finne dem frem..;) så har jeg kjøpt noen piratbukser osv. men det er slikt hun bruker nå også med strømpebukse under

regner med hun får litt når hun har bursdag i mai..;)

Skrevet

Har ikke kjøpt noe sommerklær enda, men har kjøpt vårklær som allerede er blitt tatt i bruk.

Skrevet

ja, har kjøpt en del. Gleder meg så utrolig mye till sommeren =)

Skrevet

hvor bestiller du ifra USA mayaya??

Skrevet

Jeg kjøpte masse sommerklær i str 92 på slutten av sommeren i fjor da det var masse salg. Så vi har litt liggende som vi skal ta fram når våren og sommeren kommer.

Og i dag har jeg vært i byen og kjøpt vårjakke til snuppa - og vårjakke til meg selv! Gøy med noe nytt!

Skrevet

Jeg bestiller klær fra Gap. Får de sendt til venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...