selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 den logoen til barnecompagniet, den som ruller og går øverst på dib for tida... vet ikke helt hva det er med den, men hver gang jeg ser den så greier jeg ikke la være å smile, den gjør meg i godt humør
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jess, bedre enn den andre som var der, den "rammen" som jeg ALLTID klikket på for så at datan min låste seg! Koselig!
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 øyh! samme opplevde jeg! hehe... har enda ikke vært inne på barnecompagniet så gudene vet om det er ei bra nettside, men annonsen liker jeg
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 hehehe... sjelden jeg blir noe annet enn glad av deg da, Kinemor bortsett fra at du driver og pusser shady tv-program på meg da
☆Anonymia☆ Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 hahahhaa =) er det noe shady på tv,så legger jeg det ut på dib,så enkelt er det =) *ler*
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 *knis* dårlig kveldshumor
☆Anonymia☆ Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 ja jeg merker jeg er litt trøtt....for det syns jeg var ganske morsomt =) hahahha
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2008 hahahah jeg også tror nok jeg og du og et par pils kjapt kunne funnet tonen, Kine Hva sier du? Tør du komme hit til Ytre Langtvekkistan for sommerspas&moro selv om TVN ikke har vært her og renska opp først?
☆Anonymia☆ Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 hahahhaahaha =) det hadde søren meg vert kult =) meg,deg,en kasse pils.. etter noen timer raver vi inni skauen og roper på spøkelsa,skremmer oss selv og ender opp med å gråte på hverandres skulder fordi vi er så redde..med buksa full i piss..hahahahhahha... *ler av min egen historie*
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2008 hihihiiii... god (og faktisk ganske så plausibel) historie! Rent bortsett fra at jeg aldri pisser i skauen da. Menneskeheten har utviklet innendørs vannklosett for at vi skal kunne slippe å få tuska full av granbar når vi later vannet. Dritings eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå