Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 ...svarer på spørsmål dere ser "deres" svar er allerede skrevet? Jeg gjør det skjelden. Blir så sliten av å se samme svar 50 ganger i samme tråd
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 jeg prøver å ikke gjøre det, men noen ganger blir jo svar poster mens man skriver innlegg uten at det var ett eneste innlegg der før du begynte å skrive ditt innlegg:P Oj, masse innlegg..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 jeg svarer det samme som andre om det kommer tydelig fram at enkelte "overser" svaret med vilje eller det er en diskusjon eller om jeg ikke gidder og lese hele tråden
SkravleFruen Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Og hva forventer du på denne tråden da?? Mer enn to ulike svar... ??? ;-p
Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Selvfølgelig. Svarer flere her inne det samme, så blir jeg sinna!
hit og dit Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Dersom alternativa er enten a eller b. To har svart a og ein b, så svarer eg dersom eg veit kva som er riktig av dei to. FOr å understreke det riktige svaret.....see?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå