Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Farmoren til lillegutt på 2 mnd lærte han å sutte på tommelen her om dagen, og nå er tommelen KONSTANT i munnen.. når han skal spise og alt.. blir sur når han ikke får ha den der.. spytter ut smokken og inn med tommeltotten.. hvordan kan jeg avvende han dette!? eller går d kanskje ikke?
dimeglio Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Samme problem her... Det er foreløpig ikke HELE tiden, men han har tendens til å stikke tommel eller tommel og pekefinger i munnen. Har ikke hatt det store sugebehovet før de siste ukene. Nå er han 4 mnd. Har prøvd litt med smokk, men har bare fått ham til å sutte et par ganger. Og hånden går automatisk til munnen likevel...... Jeg tror det skal mye tålmodighet til, men det er vel kanskje best å jobbe MYE med å få de til å ta smokk så fort som mulig, kanskje... Når de blir større er det sikkert enda vanskeligere.... Si fra hvis du finner noen løsning......
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Nå har jeg tatt på sånne klorevotter da.. For da får han ikke noe inn i munnen dakar men de kan jo ikke være på i evig tid heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå