Gå til innhold

Tilbud på brystpumpe, manuell eller elektrisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnas hus har nå tilbud på brystpumpe, avent sine.

Den manuelle til 399 og den elektriske til 999.

Jeg har veldig lyst til at pappan så tidlig som mulig skal få gi et måltid hver kveld med morsmelk fra flaske, og vil derfor da pumpe hver dag sikkert. Også vil jeg ha muligheten til å pumpe opp et lager slik at jeg kan reise bort om nødvendig.

Men man vet jo aldri hvordan dette går.. Dere som har erfaring, bør jeg kjøpe manuell eller elektrisk?

Økonomisk er det null problem for meg å kjøpe den dyreste, men trenger ikke ha den dyreste om dette ikke er nødvendig liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jeg like store problemer med melken denne gangen som sist gang ville jeg gått for den eletriske. Var noe herk å sitte å pumpe og pumpe og pumpe for hånd og høre på den knirkingen. Hadde en avent manuell brystpumpe da.

Skrevet

Jeg brukte en manuel også Avent sist. Det fungerte helt top. Så tenkte jeg bare skulle suplere med nogle nye flasker til den.

Skrevet

Hvor mye pumpet du da? Men kan jo ikke vite på forhånd hvor mye man kommer til å bruke pumpa, men vet liksom ikke hvor grensa går for om man trenger en elektrisk eller manuell.

Skrevet

Med førstemann gjorde jeg akkurat slik som du planlegger. Pumpet hver dag så pappan kunne gi et måltid før leggetid, samt litt ekstra for å bygge opp et lite lager i fryseren.

Jeg økte melkeproduksjonen skikkelig på den faste tiden jeg pumpet hver dag, men det ble MYE pumping i mange måneder fordet. Så klarer du å følge opp planen er en manuell bortkastet.

Jeg kjøpte først manuell, men måtte kjøpe ny som var elektrisk etter kort tid og et stk værkende arm.

Skrevet

Tusen takk for tipset Intensity! Da går jeg til innkjøp av den elektriske jeg:) Så får jeg håper jeg klarer det som du klarte!

Skrevet

Godt tips! Jeg skal sende noen som er i Oslo ut og kjoepe elektrisk. Brukte manuell en stund sist, og mistet melken sakte men sikkert fra 6mnd-10mnd etter foedsel. Denne gangen skal jeg vaere litt "smartere" for alle parter og holde produksjonen oppe - i den grad dette er mulig.

Laante en saann svaer elektrisk paa Babyshop husker jeg, mot slutten, og fikk nesten produksjonen i gang igjen, saa den var nok veldig god. Men det var litt sent, og jeg pumpet nok ikke nok tenker jeg, men likte godt pumpa. Selv om dette kanskje var en helt annen enn den som selges til 999,- da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...