cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 *Bank i bordet* altså, men har så og si ikke hatt på sea bandene mine på to døgn! Og tilogmed kaffe smaker godt. Er helt fantastisk, hadde glemt hvor hærlig det er å være helt normal : ) Er 11+2. Så det er lysere tider i vente for dere som ennå sliter, fatt mot!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Så herlig det hørtes ut da!!!!!! Håpe den er ferdig for godt hos deg. Ingenting så setter en så ut så kvalmen. Her er den like sterk. Brekker meg innimellom. Er 11+4, så nokså likt som deg:) I mine to forrige sv.skap var jeg kvalm til barna var født, så jeg tar ingenting for gitt, men håper jo at dette skal bli ett annerledes sv.skap.. hehe.. alle gode ting er tre sies det:)
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Uff ja, får håpe det... Er full av beundring for dere som er så dårlige hele svangerskapet og likevel går gjennom det igjen og igjen! Synes selv jeg har hatt det ille, spesielt denne gangen, men for meg er det jo tross alt bare snakk om noen uker. Ikke mye å klage over i den store sammenhengen : ) Masse lykke til videre til deg og håper det er bedring i sikte! Vi har jo termin omtrent samtidig da, så arti : )
HegeAE Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Eg må nok holde ut i 2 veker til. Håper det ikkje blir lengre nei heller.... Da blir eg GAAAAAAAAAL!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå