På`an igjen...har født... Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Ok, kommer sikkert mye dritt innlegg fordi man skal liksom ikke si at man føler seg for tynn...bla bla... men det er faktisk et problem for meg.. Har alltid vært tynn men før graviditet og mens jeg var gravid gikk jeg opp til 70 kilo og var faktisk stolt og litt glad for at jeg kunne få litt fett på kroppen., men nå 11mnd etter fødsel har jeg gått ned til under 50kilo... buksene henger og formene blir borte... Hva kan jeg spise for å gå opp i vekt?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Du kan ikke begynne å trene styrke da? Og få i deg no proteinshaker? =) kansje det er løsningen for deg?? =)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Sunt fett er jo bra, nøtter av ulike typer, kjerner, oliven, avokado...
På`an igjen...har født... Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 jo det var et godt forslag:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Bygge litt muskler var lurt også
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Svogeren min går alltid opp i vekt når han trener. Muskler veier mer enn fett, så det er jo logisk Ang. mat så anbefaler jeg å spise variert mat, og mat som inneholder sunt fett. Avokado, nøtter osv.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Du kan få 15 kilo av meg hvis du vil ha=) Hehe... neida... Hadde problemer med det når jeg var yngre, og det er ikke noe kjekt. Du bør ihvertfall trene hvis du ikke gjør det, det får kroppen igang. Muskler gjør deg jo også litt kraftigere... Få i deg nok av proteiner, karbohydrater og fett, men ikke for mye, spesielt av de to siste... Spis oftere hvis du ikke er så flink med det. Regner med du er interessert i å legge på deg på en sunn måte, og da er det ikke bra å proppe seg med sjokolade (selv om det er veldig kjekt). rent kjøtt, fet fisk, grønnsaker og potet/pasta/ris/brød. Noen er dessverre bare tynne av natur og kan ikke gjøre noe med det, men muskler på kroppen gir en ihvertfall en mye bedre fasong, og får deg til å virke kraftigere. Kanskje prøve styrketrening eller svømming?
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Stoffskiftet kan forøvrig endre seg under og etter svangerskap. Ta kontakt med legen og hør om du kanskje har fått for høyt stoffskifte.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg har lagt inn et innlegg om akkurat samme problemet her. Svarene jeg fikk da var å drikke sånne shaker fra apoteket, de vet hvilke du mener visst du spørr der, men for meg hjalp de ikke da=/ Også IKKE småspis og gjør andre ting som de som vil NED i vekt ikke skal gjøre. Spis heller masse mat med karbohydrater og stuff og ikke bare fettete mat som på gatekjøkken og sånn.
På`an igjen...har født... Skrevet 1. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2008 tusen takk for masse gode tips:-) Har ikke tenkt på at all snop og fet mat som jeg tror skal fete meg opp kansje ikke er det som skal til. Ut å kjøpe sunt i morgen:-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Jeg ville sjekket litt rundt å fått tak i "skikkelige" proteinshaker;) Og som jeg nevnte, styrketrening!! =) Sunn mat som før er viktig! =)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Ja, det er lurt å tenke litt på hjertet selv om man vil opp i vekt:) ikke alt som syne spå utsiden:) Nøtter, oliven og avokado hjalp meg en periode hvertfall. Om man ikke orker spise mye, så er små mengder med det sunne fettet effektivt:)
ifie Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Jeg fikk et tips om å alltid drikke ETTER hvert måltid slik at kroppen fikk mest mulig mat Det var litt sånn "siste løsning", da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå