Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Går dere til behandling? Er fastlegen behjelpelig? Er det blitt tatt bilder el lignende? Hatt sterke smerter lenge nå,dette går ikke over og nå har kiropraktoren avsluttet behandlingen for det "bare er muskulært". Jeg blir rimelig frustrert,har to små og dårlig søvn pga nakken gjør dagene tunge. Og jeg er for ung til å gå slik syns jeg,er jo bare 24...
elinmamma Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Vet ikke hvor du bor, men anbefaler redcord-konseptet. De har gode resultater på nakke. Hovedprinsippene er å sette igang indre stabiliserende musklatur. Tror ikke behandlerne ligger ute på nett lenger, men om du sjekker hovedkontoret på www.redcord.no, får du sikkert svar på hvor de finnes. Dette er fysioterapeuter med refusjon fra trygdeverket de aller fleste. Du må ha rekvisisjon til fysio fra lege.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Ja jeg har gått i fysioterapi i 12 år for nakkesmerter og noe ryggsmerter. Går dit 1 gang i uken for å holde det nogenlunde i sjakk, men smerter har jeg uansett. Sliter med søvn jeg og, men etter at jeg byttet til tempurpute ble jeg noe bedre. Jeg er 27 år nå så må vel regne med å leve med det. Er gitt opp av kiropraktor etter 14 behandlinger uten effekt, han kalte meg "mission impossible"...
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hørtes ut som kiropraktoren min det Nusseline:) Ikke greit!! Men den redcord greia skal jeg sjekke opp! Jeg bor på Østlandet forresten...
Nusseline♀♀♂ Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 He he ja kanskje det er samme! Bor på østlandet jeg og.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Jaja,samme d,sikkert jeg som ser dårlig pga smertene,så HUN er nok helt sikkert den her mannen,thihi...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå