drgod Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde en ma med utskrapning for 5 uker siden 10 uker.Har testet negativt på cb 2 ganger etter dette.SÅ i går morges fikk jeg svakt positivt...Klarte ikke vente til i morgen tidlig,så tok en test nå nettopp som viser sterkere positiv,men ikke knall sterkt.Tør ikke juble,men kan jeg være gravid,mener jeg hadde eggløsning påskaften pga sterke smerter..Hva mener dere??en som ikke vet.........
bomsa Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 håpe håpe håpe håpe....ring legen i morra....håpe håpe håpe håpe....
drgod Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 takk for tilbakemeld=-)Jeg er helt shaky stivens..mannen min mener den er positiv.skal ringe gyn i morgen.
bomsa Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 du må skrive resultatet her inne...er så spent...:-D
drgod Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 jeg også!Kjenner ingen andre symptomer enn at jeg har veldig ømme bryster...Ja da blir jeg sååå gla. Skal skrive med en gang jeg har vært der.vet jeg får time med en gang:-)
Momlegåsegg Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 En strek er en strek sies det så jeg tror du er gavid jeg..Tvi tvi.. La oss høre hvordan det går..
drgod Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 tør ikke tenke at jeg er det.er kjempe nervøs.blir ikke mye søvn på meg i natt........
Hope2015 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Hihi, så spennende. Masse lykke til i morgen, tipper du får positivt resultat da også
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Spennende. Håper at du får ett positivt resultat :-) lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå