Gå til innhold

På jobb igjen !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff nå er året som hjemmeværende småbarnsmor over. Jeg syns det var litt trist å gå på jobb i dag. Tobias sov så godt da jeg dro, så jeg fikk ikke si hade i dag heller!!! Han hadde leitet etter meg når han hadde våknet. Jeg syns så synd i han som ikke skjønte hvor mamma var blitt av!!! Men gud så godt det var å komme hjem igjen i ettermiddag. Tobias sukket lettet ut da han så meg i døren. Der var mamma endelig tilbake!! Han kom krabbende mot meg og smilte over hele seg.

Men det var nå litt koselig å komme tilbake på jobb igjen også. Ble hilst velkommen tilbake av både gamle og nye kollegaer. Til og med kontor, tlf og pc var ordnet :-) Jeg har begynt i 50% stilling, så litt fri hjemme med gullet får jeg enda en stund :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart det er på begynne på igjen, men du skal se du venner deg fort til det. Forstår godt at du synes det er vemodig, men raskt venner du deg til at det er super deilig med de timene man får sammen på ettermiddagen. De blir super viktige og ikke minst de lange deilige helgene sammen.

Skrevet

Det er rart å begynne å jobbe, men akk så deilig det var å bruke hodet igjen!!!

Jeg følte bare lettelse når jeg så hvor deilig min lille guttegutt hadde det hjemme med pappa. De har kost seg så masse at han har blitt helt pappa-dalt. Også er han smørblir når mamma kommer hjem, raser over gulvet til meg og gir meg ett stort og vått kyss.. Helst på munnen, men jeg pleier å snu kinnet til, blir så mye sikkel.

Ønsker deg masse lykke til med jobbing, og det går lettere etterhvert skal du se ;o)

Skrevet

Velkommen i klubben som superjobbemamma! Det er et hardt liv og man nyter hvert sekund man får når man endelig kommer seg hjem.

Jeg synes det var så koselig å se hvordan Erica og pappa'n koste seg hjemme. Og at hun var så blid da jeg kom hjem.

Koselig at det var fikset litt på jobben for det, det er alltid koselig.

50% løser jo også litt!

Lykke til som superjobbemamma, du kommer helt sikkert fort inn i ny rutine. Regner med at du har plastet opp bilder av gullet på pulten allerede??

Skrevet

Kjenner godt den følesen du har. Ikke noe kjekt å forlate det lille gullet sitt, men det ofte deilig å komme igang igjen med jobb. Det blir litt enklere overgang når du starter med å jobbe 50%. DEt går seg til etterhvert skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...