solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Har hatt dag 2 i tilvenningsuka i dag og han sov kun 40 min, da tok de han opp og etter det sov han ikke. Henta han og storebror ca 14.15, men sovna ikke hjemme heller etterpå (han fikk tilbudet) Kan det være fordi han har fått veldig mange nye inntrykk og at han rett og slett er for sliten eller??? Storebror var 3 år når han begynte i bhg så jeg har ingen erfaring med så små i bhg (utenom de jeg jobber med, men de er jo ferdig med tilvenning og sover jo 2-3 timer) Noen som vet noe om dette??? Hvordan kan jeg få han til å sove mer???
ALIICE Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Helt normalt at de sover mindre i bhg i begynnelsen, det er mye nytt for han. Etterhvert vil han begynne å sove som normalt igjen (og gjerne enda mere). Vil forøvrig legge til at så små barn blir som regel veldig fort trygge i bhg!
LapScouse Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jepp, masse inntrykk, masse som skjer og vil ha med seg alt. Min var i barnehage fra 5 mnd'er og sov veldig veldig mye mindre enn hvis han var hjemme. Men gutten var minst, om ikke mer fornøyd når han hadde vært i barnehagen. Men det gikk seg helt til det der.. Nå (12 mnd'er gammel) nsover han flere timer i bhg hvis han ikke blir vekket (for vi henter han). Han sover hvis han er trøtt
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 ok, takk... han var veldig fornøyd når jeg henta han i dag og så er det jo litt betryggende at storebror er på samme avdelinv som han frem til høsten også. Da satser jeg på at han kommer seg inn i de gamle soverutinene sine igjen innen noen uker... Tusen takk =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå