Gå til innhold

Gjett hva jeg har å se frem til :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 rotfyllinger

2 visdomstenner (med hull) skal trekkes

3 hull skal bores

Fuck altså, møkkredd tannlegen, og har jo ikke alle de tusenlappene dette kommer til å koste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff .... misunner deg ikke... men lykke til!

Skrevet

Puss puss så får du en...glad jeg har sterke fine tenner som aldri har hatt hull jeg *mobbe mobbe* ;)

Skrevet

takk, skal love deg jeg trenger det.

må slenge inn lotto til helga og, for uten gevinst går dette på forbrukslån. :(

anestesi alene for dette kommer jo på ca 4500-5000,-. + + + + ++ ...

Skrevet

ja vet du hva.. jeg har alltid hatt sterke tenner selv, ikke et eneste hull før jeg passerte 20 og vel så det.. da fikk jeg 1 hull, som nå har utviklet seg i 10 år (tannlegen er farlig) til et krater.

etter at jeg ble gravid tror jeg det gjorde noe med tennene.. :(

Skrevet

Dette hjelper sikkert ikke, men jeg føler med deg, og jeg har gått gjennom 1 rotfylling og fått operert ut 2 visdomstenner selv, og når du er bedøvd kjenner du ikke smerte, bare ubehagelig å gape så mye så lenge.

Jeg vet dette selv, men jeg er allikevel redd for å dra tilbake og få de andre to ut, og de skal "bare" trekkes.

Det blir vel fordelt over flere besøk, og du blir faktisk herdet, så andre besøk blir litt mindre skummelt enn første osv.

LYKKE TIL!

Skrevet

Det er da ikke så gale vel.. Jeg har boret to hull som kom på 1500 kr og jeg skal trekke tre visdomstenner som kommer på ca 1000 kr stykket hvis ikke det er noe komplisert. det er det stoffet de fyller tennene med som koster. jeg betalte 900 for en liten desj med det. Men rotfylling derimot er dyrt.

Fikk spesifisert regning og der var anestesien på 140 kr hver gang...

Kanskje det blir billigere enn du tror? Lykke til hvertfall, vet hvordan det der er og kan love deg at tennene blir pusset =)

Skrevet

tannlegen sa dette måtte fordeles over minst 2 dager, skal jo dopes ned og de vil ikke la meg være dopa så lenge av gangen.

når man ligger og holder krampaktig fast i stolen og griner ukontrollert slik jeg gjorde igår...da visste jeg at han bare skulle se og planlegge hva som måtte gjøres med tenna mine...da ba jeg om skikkelig bedøvelse til dette "store".

ellers tør jeg ikke gå inn døra igjen..

han ga meg en ca sum igår, med forbehold så klart...på 13.000,-

det er ca 12.000,- mer enn jeg har å bruke..

*sukk*..

men jeg får igjen nå, tannlegeskrekk og ikke vært der på 10 år.. pokker ta meg altså...

Skrevet

forresten er 2 av hullene grad 4..aner ikke hvor høyt det tallet går men..

de dekker nesten hele yttersiden av tanna.

snakk om å stikke huet i sanden og tro det gpr bort bare man står slik lenge nok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...