Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Var på første Ul i dag.. er ca 12-13 uker på vei! Det var såå deilig å se den lille inni der Nå gleder jeg meg skikkelig til h*n kommer :-) :-)
Danmi Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Skal på ultralyd i morgen,va sist da jeg var ca ni uker på vei,nå er det ordinær ultralyd,gleder meg masse:D
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 vi var på UL i dag.. Fikk beskjed om at det blir en liten gutt og ny termin er 29.aug (hadde 22.aug) Alt så bra ut=) Det var kjempespennende!!
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 For tidlig å si eksakt termin til oss.. skal tilbake 14. mai igjen:) Deilig å se det lille hjertet slå ja
Mayla;) Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Vi var inne til vår 6. ul i dag, er 20+0 i dag =) Var morsomt å se den lille turneren inne i magen...
Trulte76 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 jeg også skal på UL i morra..og var på privat ul i uke 9 ikke mange timene igjenn..skal halv ti i morra..
Chezka Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg var på ultralyd i går (1.april), og det var stas :-) Er en liten gutt inni der, og han så ut til å være en aktiv krabat. Men han ligger med ryggen ut, og det er derfor jeg ikke kjenner så mye spark ennå, sa jordmora. Fikk flytta termin en dag til 29. august.
august o8 Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Jeg har vært på ultralyd i dag, og vi skal også ha en liten gutt!! Det var ikke vanskelig å se! Terminen er 30.august. Det er bare helt fantastisk å se det lille underet!!!!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 jeg var også på UL i dag men jeg ble faktisk litt skuffa...var rolig den lille inni der og jeg så vertfall ikkenoe kjønn, syntes d var vanskelig å se armene tydelig også jeg da:( så litt skuffa...er 20uker da...termin 18.aug...men alt så fint ut så d er jeg gla for:)
Trulte76 Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 jeg også var på UL idag..så en mulig tut..han krøket seg sammen først så kunne ikke se..men så strekte han beina ut og da var det noe som stakk opp der..så JM sa de brukte si det er gutt, men ikke 100% sikkert når de så det sånn.. fikk ny termin 29.aug..hadde 26. fra før. Så alt så fint ut det som er viktigst.. Så tydelig det stakk ut noe jeg også..og hun mente navlestrengen var lengre oppe..så spørs om det er en gutt da.. Kanskje det forklare hvorfor jeg er så plaget med masse kvise ii ansiktet..og hadde ingen med de to jentene mine
mammatilteddy Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Hva kan jeg forvente å se i uke 16 da?? Skal på Tirsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå