Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er det samme greien alt sammen eller? hvilke av dem er minst komplisert? orker ikke å drive med piller og pulver i tillegg, og vil helst ha noe som er mulig å forstå seg på, og som gjør at jeg kan gå ned mine 15 kilo=)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Grete Rode. Inn på vektklubben.no Du må tell kcal i starten men det tar bare et par uker så er du ganske stø på det. Du kan spise alt andre spiser og slipper å tenke på spesiell mat eller tisse på ting for å se om du er i ketose. Veldig enkelt, veldig sunt, og veldig vanskelig om du ikke er motivert.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg personlig tror ikke sånne kurer holder i lengden.. det er som dem sier.. det BESTE er å gå ned, sakte men sikkert.. .vet om sååå mange som raser ned i vekt på all slags dietter, og shaker og kurer osv... Men så fort dem slutter på disse( kan jo ikke leve på shaker resten av livet) så raser dem opp igjen.. om ikke mer enn før..... Vet det frister kjempe mye å gå ned fort og enkelt... Men det lureste er å legge om kostholdet og komme seg i aktivitet!!! =) Send meg en pm om du vil ha tips:) Er ingen trenings/ernæringsekspert.. men vet jo endel om ting og tang.. og driver med "slanking" selv her=) =) Du lan jo sende meg mailadr, så kan jeg legge deg til msn, så kan vi evt prate der ? =)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Mamma liten, pm du sendte var det for å beskrive "livsstilen din" for å få evt råd? eller ga du meg råd? ble litt forvirra her hehe:P
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Gått på grete roede i 2-3 mnd nå, ikke gått ned et gram =( argh, skjønner ikke hvorfor kiloene ikke forsvinner... har bare lyst å legge meg ned og grine av dette her. Står bom fast på 73 kilo! Skulle absolutt vært nede i 60 kilo, men ser ikke ut som det skal skje nei! har vært kjempeflink å telle kalorier, gå turer, spise sunt... Spiser bare grete roede-mat og holder meg unna godteri så mye som mulig, men går IKKE ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå