Gå til innhold

Hatt stikkende smerter nederst i magen i hele dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17 uker på vei, og har i hele dag hatt smerter helt nederst i magen?! Var ute og gikk to turer i går, og hadde med sønnen min i vogna den siste turen. Ble litt tungt på slutten, for det var en del oppoverbakker, kan det være dette som gjør det? Kjente ingenting i går kveld da jeg la meg, men hadde kjempevondt i morges da jeg våknet?

Skal se det an til i morgen, hvis det ikke blir bedre til da, må jeg vel til legen en tur. Tenkte kanskje at det kunne være ligamentene som strekkes, men jeg hadde det ikke slik med førstemann?!

Noen som har formening om hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker på at dte kan være ligamentsmerter..ikke alle graviditeter man har er like så det kan være det selvom du ikke hadde d forrige gang..husker da jeg var gravid 5-6mnd på veg å jeg løp i oppoverbakke for å rekke toget til skolen å jeg hadde kramper på sidene nederst hele vegen til skolen husker jeg å ble øm!

tror ikke du trenger å bekymre deg for noe å da skulel d jo kanskje vært tidlig fødsel men da har man ikke sånne type smerter tror jeg! men hør med lege/jm du om det ikke blir bedre!:) lykke til da:o)

Skrevet

Takk for svar :) Nei, jeg tror heller ikke det er tidlig fødsel, det er ikke den type smerter. Det er bare det at det stikker, spesielt når jeg bruker musklene i magen?! Håper at jeg bare har overanstrengt meg med tanke på turgåingen i går, og at det blir bedre til i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...