Gå til innhold

Noen som husker meg? Hun som ble kalt macho av mannen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

iallefall så testet jeg teorien om hvor mye han misslikte min " manlige" stil ( jeg ville kalle den enkel og unisex på det meste... ). Jeg sa til han at hvis han ville ha en mer feminin kone så kom det til å koste. Mannen snur og vender på hver en krone så enten så kom han til å avsløre bløffen ved å tenke på lommeboka eller si " Vi har så så mye, du kan bruke litt av det på deg selv, men husk at vi har det og det som kommer opp.. " (undertrykt som jeg er... ) Ponget var at han sa Bare bruk så mye du vil... Sa at det kom nok fort til å bli noen tusen og han bare bekreftet igjen, bruk hva du vil, hva du føler for...

Har jo selvfølgelig gjort som mannen sa (undertrykt som jeg er) og venter spent på å få fem bukser, ti topper, tre par sko og noen få smykker i posten. Det var ikke så himla dyrt kunn 2500 kr..

Takker pent for råd her inne, siden jeg støtte for mine taktik forslag her..

Ha en eller nydelig kveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke at du blir mer feminin med bukser og topper. Hadde vel mer tenkt meg "total makeover" eller noe i den duren. Ny frisyre, litt sminke, og til slutt klærne og smykkene du kjøpte.

men for all del- lykke til!

Skrevet

Du skulle ha kjøpt prinsessekjole!

Skrevet

2500 kr?? Hæ? Hvor handla du? Syns du i tillegg burde fått deg litt hårstyling, frisørprodukter, ny sminke, manikyr og kanskje kjøpt deg et hjemmesolarium i samme slengen. Kanskje bestilt time for silikonpupper (om det er behov) når du først hadde han på gli.

Skrevet

2500,-??? :-O Nei du må klare bedre enn det, kjøp deg masse sminke, manikyr, frisørtime and so on =)

Skrevet

Var det mye??? Jeg har litt dårlig samvittighet på å bruke så mye på meg selv..

Jeg klarer å style håret mitt selv, det er kjempelangt så det er ikke et problem, trenger bare å bruke litt mer tid på meg selv på badet, men det er jo ikke så lett med små barn. (har faktisk masse sminke som jeg aldri bruker for jeg har ikke tid, holder meg til mascara og litt gloss. Kan brune meg 360 dager i året hvis jeg ønsker det, men jeg blir faktisk ikke brun..

Vil ikke negang nevne silikonpupper til han, tenk om han sier at det var en flott ide løp å kjøp. Lurer på hva mer han ikke er fornøyd med...

Hadde kanskje vært en idee å gi faen i hele mannen, men vi har barn sammen og hvis jeg går får de treffe pappa kanskje to måneder i året..

Trodde helt ærlig at dette var noe han sa for å såre meg, men så mente han det... Hva mer er det da..

Vil han ha plastic fantastic?? Er jeg bra nok?

Vet jeg tenker helt feil og at han burde være heldig at han har meg, men fean da. Det er mannen min jo!! Han har lovet meg å tilbringe resten av livet med meg, elske og ære meg. Så har han plutselig blitt ærlig.. Tenk om er skamfull da over at jeg er så manlig???

DUSTEMANN!!!!!

Skrevet

Hvis dere har råd til det så må du jo svi av mer. Hadde gått helt bananas jeg. Volvat første for silikon, hehe. Mannen min syns det blir litt feil å prioritere silikon, når vi holder på å bygge hus (litt enig kanskje).

Ta en tur til frisøren, klipp og farg osv, hudpleie for sminketips og dyprens (gjerne litt aromaterapi også, det hjelper på feminiteten). Klær på postordre er ikke bra. Ta en hel dag i byen på butikkrunde + lunch på en god restaurant ( veldig feminint det også). Hva med en shoppingtur til London? Ja, jeg kan nok fortsette i det uendelige, men overlater resten til deg nå.

Skrevet

Skjønner hvor du skal.

Vi har råd, men vi sparer til å kjøpe enda et hus og en ny bil. Hvis jeg tar ut tre tusen i ny og de så tar det jo mye lenger tid til å komme til målet...

Skal handle meg litt ny sminke og neglelakk, men er ikke sikker på om jeg tørr å bruke den. Finner kun skarpe farger som ikke passer helt til mitt praktiske hverdagsantrekk..

Har forøverig handlet litt mer feminine klær (mer farger også) som kan fungere både med røft og søtt slik at jeg kan velge litt etter dagsformen. Skoene er fargerike, men svarer også være røffe eller feminine OG ikke minst er de praktiske..

Skal se om jeg får lurt meg en spabehandling også må jeg ha noen nye øredobbler. også det og det og det og det og det og litt stasj og litt sånn...

Skrevet

Trenger ikke bruke så sterke farger. Syns det er penere med litt naturlig sminke enn å være helt sminkedokke. Jeg bruker bare litt pudder og maskara i hverdagen. Føler meg feminin nok med det. Velstelte negler + litt klar negllakk er vel så fint som knallrødt. Et par enkle øredobber i hverdagen holder lenge. Skal ikke alltid så mye til. Det enkle er ofte det beste:) Gjør du dette kun for mannen din, eller har du ønske om dette selv også? Blir litt feil å forandre seg kun for han. Man må jo gjerne pynte seg for hverandre nå og da, men skal jo ikke ha total makeover for at den andre skal bli fornøyd. Da er det lettere å kvitte seg med mannen:)

Skrevet

Sterke farger liver opp antrekket, men altså en blanding av det som er naturlig og det som er sterkt..

Jeg gjør det vel litt for oss begge. Jeg vil jo også gjerne bli sett på som en kvinne og ikke en mann med pupper. Intrykket jeg sender ut vil jo da være mer feminint, skal også kanskje begynne i jobb snart så da er det greit å ha noe som er litt mer feminint en jeans og rocka t-skjorter.

Kommer ikke til å gå inn for the hole nine yards, men en liten mellomting.

Føler at jeg nesten sluttet å være kvinne i svnagerskap nr to og har liksom ikke funnet igjen gnisten enda, kanskje dette kan hjelpe.

Men klart det er jo sårende å høre at noen som er såpass viktig i livet mitt ikke liker fremtoningen min, hadde det vært noen andre så hadde jeg bare fnyst fordi jeg har de viktigste personene i livet mitt sin støtte, men nå har jeg altså ikke hans støtte. Det er vel det som gjør mest vondt..

Takk for gode ord iallefall...

Skrevet

Prøv å ikke se på det som sårende, men som et puff til å bli mer opptatt av deg selv. Hvis han ikke hadde brydd seg, så hadde han ikke sagt noe heller. Tenk at dette er noe du gjør for ditt ve og vel.

Syns dessuten det virker som du vet hva som skal til selv, at du har god greie på hva som er feminint. Lykke til:)

Skrevet

Føler at jeg ikke har brukt så mye penger på tull lenger.. Tusen takk og tusen takk for at du skrev "et puff til å bli mer opptatt av deg selv. Hvis han ikke hadde brydd seg, så hadde han ikke sagt noe heller."

Så det ikke fra dne siden jeg.

Føler meg litt bedre nå, håper du får en flott dag og tusen takk for at du gjorde dagen min mye bedre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...