Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er halvveis i andre svangerskap, hadde masse problemer sist. Men denne gangen har jeg veldig mye smerter i magen syntes jeg. Smerter jeg overhode ikke kjenner igjen fra sist. Oftest er det under magen på høyre side mot lysken, noen ganger på motsatt side og noen ganger er smertene oppå magen. Det er ikke stikkende smerter slik jeg husker strekksmertene fra sist. Jeg fødte med KS sist og lurer på om smertene under kan være at arrvevet der strekkes. Men det jeg tenker er at det er vel ikke normalt og ha ganske store smerter i magen hver eneste dag? Har gått 14 dager nå med smerter ihvertfall 10 av dem, noen ganger så ille at jeg ikke får gjort stort andre ganger til å leve med, de er der men klarer å ignorere dem. Har time hos legen på slutten av mnd men tenkte å ringe i morgen å prøve å få en tidligere time. Men lurer bare er det flere som hadde masse mage smerter i svangerskapet sitt? var det noe galt eller ikke i så fall? Og er det noen som har født med KS før som hadde slike smerter i svangerskapet etter? Kjenner igjen mitt dårlige forsøk på å beskrive. Babyn sparker masse både dag og natt så h*n har det bra virker det som. Men tenker er det jeg som er hysterisk her, karnsje slike smerter egentlig er normalt og jeg bare slapp unna sist.
betty74 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde mye smerter ( bånd som strekkes nederst i magen) i mitt andre svangerskap som jeg ikke kan si jeg kjente igjen fra det første svangerskapet. Hadde normal fødsel begge gangene og alt var greit med babyen i svangerskap nr to. To svangerskap trenger ikke å være like er min erfaring. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 tenker litt sånn jeg også at de selvfølgelig ikke vil være like, også derfor jeg har ventet så lenge med å tenke at jeg bør komme meg til legen. Men siden jeg til tider har smerter på toppen av magen også og hadd svangerskaps forgiftning sist, er det jo best å få tatt en tur å sjekket urin og blodtrykk da. HI
betty74 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Ja, gjør det! Bedre med en tur for mye til legen enn en for lite! Så greier du kanskje å slappe litt av og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå