KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Lillegutt har ett øre som er stivt og normalt. Stikker ikke mye ut heller. Men det andre derimot..Haha:-P akkurat som det ikke finnes brusk i det, er bare helt slapt. Kan dingle det i alle retninger å han ligger veldig ofte med det øret brettet. Det henger litt ut liksom.. Flere som har barn med ett sånt øre?:-P Vil det stivne eller vil det alltid være en slappis?
Ladybug~N&E Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 min har to slappe ører han da. stikker pent ut til hver side og jeg kan vri de rundt akkurat som jeg vil;) vurderer faktisk å tape dem om natten slik at ørene ikke blir bretter. vil jo ikke at de skal bli sånn da....
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Hehe så det er ikke bare Felix altså:-) Er liksom INGEN brusk i det.. Hihi. Men tape dem? seriøst? Åssen gjør du det da?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Min hadde et fint øre og et som både så og kjentes rart ut:( Var helt slapt og lå helt inn til hodet:( Som om det ikke var brusk i det, den bretten øverst manglet også hvis du skjønner. Her rettet det seg ut!! Husker ikke helt når det skjedde, men det var i løpet av første året (min er over 1 år nå, på besøk her på småtroll 0-1). Nå er begge ørene stive og ser helt fine ut:) ikke bekymre deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå