(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Feks seretide..Har dere sopp i munnen/svelg? Jeg er litt plaget med dette nå..Prøver å drikke biola men uten effekt:-(( Får man kjøpt noe som tar dette? Kan man ta noe evt når man er gravid?
Makko med to små gutter Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Har aldri fått det(brukt det siden det kom på markedete), men har alltid vært påpasselig med å skylle munnen etter innhalasjon. Hva med å høre på apoteket?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Ja eg får høre der:-)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Får sånn hvitt belegg også er det ganske sårt under belegget..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Etter å ha inntatt medisinen, skyller ejg først med vann, så pusser jeg tennene. Har brukt astma-med, bla seretide, i mange år, og hatt sopp i munnen en gang. Du kan få mycostatin i flytende form, men den fårs kun på resept fra legen. Dette står om preparatet på felleskatalogen.no, ifht graviditet. Ikke noe problem å få, skulle jeg tro: Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Tas i liten grad opp fra tarmen. Risiko ved bruk under graviditet vurderes som liten. Overgang i morsmelk: Absorberes i liten grad over hud eller slimhinner. Går ikke over i morsmelk. Kan brukes ved amming.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg har netopp begynt å ta seretide igjen-har aldri hatt sopp av det før, men det står at man kan få det..Jeg skyller godt med vann jeg og men..Kan hende at bakteriefloraen i munnen er litt annerledes nå..? Jeg får høre med legen min om mycostatin-tusen takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå