Gå til innhold

Om jeg bare var så heldig :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som har så lyst til å flytte. Og det huset hun bor i nå er bare så innmari midt i blinken for meg...

Så i morgen skal jeg få komme en tur og titte litt...

Tenk om det hadde gått i boks da!

Jeg skjønner jo at det ville være for godt til å være sant.

Men for en deilig drøm..... sukk :o)

I mellomtiden får jeg kose meg med en annen drøm som har gått i oppfyllelse...

I dag fikk junior plass i drømme-barnehagen :D

Så da er trinn 1 i lykke-trappa oppnådd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med barnehageplass!! Det er lov å drømme videre selv om det ikke ordner seg med en gang, vettu :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ nå håper jeg at foreldrene dine kjenner sin besøkelsestid, for hun har nemlig lov til å selge til deg hvis hun vil, og hun trenger ikke en gang å legge det ut for salg om så er.... åååå dette er spennende!

Jeg heier, også må du ha gratulerer i massevis med den plassen!!!!!! Jeg venter i spenning på svar.

Skrevet

Gratulerer så mye med barnehage plass og lykke til videre med hus Titting osv..

Skrevet

Egentlig så tror jeg at hun har litt lyst til å selge direkte til meg.

Og jeg har jo foreldre-lommeboka i ryggen, så hun vet jo at hun får pengene sine. Og så slipper hun alt mas og kjas og penge-greier om hun selger direkte... Tror det frister henne litt...

Men vi får se hva hun vil ha da... Er jo ikke akkurat milljonær heller ;o)

Men det huset assa..... DET VIL JEG HA!!!!

Skrevet

Åååå, det hadde vært fint det. Hvis du får huset som passer og barnehageplassen som passer, så kan du gjennomføre det du har bestemt deg for. Jeg krysser fingrene for deg og håper det ordner seg.

Skrevet

Mener å huske at du har bestemt deg for å være lykkelig og da er det uante krefter som settes i sving, vuttu. Positive krefter.

Såklart drømmen kan gå i oppfyllelse. En lykke kommer sjelden alene, så jeg krysser fingrene for at du er inne i en god stim nå.

Og fortsett å si som Monthy Pyton: I am eidsj, ei, pi, pi, wai!!! (Life of Brian, var det ikke?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...