Gå til innhold

Gallesmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt under høyre ribbein. Akkuar som om noen klyper med hardt 3-5 cm under huden. Kommer takvis og hvert tak varer i 2-3 sekunder. Øker før det slipper brått. Noen sekunders mellomrom.....Varer en kanskje 15 - 60 minutter. Har mnage sånne anfall i løpet av en dag. Når jeg bøyer meg er det ømt og en sprengende følelse inne der hvor det ellers "klyper". Dette har væart i 2-3 mnd. Problemet øker.

Noen som har hatt noe slikt? Eller vet noe om smerter fra galleblære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres litt ut som gallesmerter, men jeg hadde så store smerter at jeg ikke kunne bevege meg, heller ikke lage en lyd. Lå lammet i sengen. Syntes du bør oppsøke lege, det kan være så mye rart.

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg har hatt skikkelige gallesteinsanfall, og det er verre enn fødsel! Lå og vridde meg i smerte :-s Opererte til slutt bort galleblæra.

Men, jeg vet galleproblemer kan slå ut på¨forskjellige måter. Gå til legen, så får du muligens henvisning til ultralyd.

Skrevet

Tror ikke det er snakk om noen voldsomt gallesteinsanfall, nei....men om det kan være noe småstein eller annet tull.....

Skrevet

Jeg har også hatt gallestein, men ikke samme type smerter. Opererte til slutt bort hele greia.

Kan jo også være nyrestein...

Ring legen din å få en time for kontroll.

Skrevet

Uff...ja får nok gjøre det.... Liker å vite hva det er før jeg går dit.

Er blitt så livredd for kreft eller for å dø etter at jeg fikk barn.

Slitsomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...