ApriIbaby Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Har vondt under høyre ribbein. Akkuar som om noen klyper med hardt 3-5 cm under huden. Kommer takvis og hvert tak varer i 2-3 sekunder. Øker før det slipper brått. Noen sekunders mellomrom.....Varer en kanskje 15 - 60 minutter. Har mnage sånne anfall i løpet av en dag. Når jeg bøyer meg er det ømt og en sprengende følelse inne der hvor det ellers "klyper". Dette har væart i 2-3 mnd. Problemet øker. Noen som har hatt noe slikt? Eller vet noe om smerter fra galleblære?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Det kan høres litt ut som gallesmerter, men jeg hadde så store smerter at jeg ikke kunne bevege meg, heller ikke lage en lyd. Lå lammet i sengen. Syntes du bør oppsøke lege, det kan være så mye rart. Lykke til:-)
Honningmelon Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg har hatt skikkelige gallesteinsanfall, og det er verre enn fødsel! Lå og vridde meg i smerte :-s Opererte til slutt bort galleblæra. Men, jeg vet galleproblemer kan slå ut på¨forskjellige måter. Gå til legen, så får du muligens henvisning til ultralyd.
ApriIbaby Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Tror ikke det er snakk om noen voldsomt gallesteinsanfall, nei....men om det kan være noe småstein eller annet tull.....
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg har også hatt gallestein, men ikke samme type smerter. Opererte til slutt bort hele greia. Kan jo også være nyrestein... Ring legen din å få en time for kontroll.
ApriIbaby Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Uff...ja får nok gjøre det.... Liker å vite hva det er før jeg går dit. Er blitt så livredd for kreft eller for å dø etter at jeg fikk barn. Slitsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå