Gå til innhold

soving-amming


lesøk

Anbefalte innlegg

hei alle mammaer med babyene,hvordan går det med søving-matting på natta?jeg lurer på om når dere bader barna og gir "siste"måltid før dere legger dem for natta?hvor mange ganger våkner dere for å gi mat da?og pumper dere hvis det kjennes at det er for mye melk liksom?takker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her får gutten mat rett før han skal sove:) sover bedre da! Han våkner vanligvis to ganger hver natt:) han er så snill så!! Bader ikke hver kveld for han har så tørr hud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir siste måltid rett før hun skal sove. Hun våkner 2 ganger om natten for å spise. Ikke alltid hun synes det er like morro å skulle sove igjen etterpå. :-) Har pumpet er par ganger da jeg har hatt så mye melk at alt jeg hadde på meg ble vått... Bader ikke hver kveld pga tørr hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tulla her får mat rett før hun legger seg, mellom ti og halv elleve. sover da til mellom kl tre og fire en gang, får da mat og sover til ca kl syv/åtte. men går jo litt opp og ned, en gang iblant våkner ho tre fire ganger før det er morgen, som er kl syv hos oss pga elsdtemann på 2 år våkner da. jeg har ikke pumpet nå siden tulla var ei uke gammel. hun bader om morgen istede for kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

her sover han ofte, så ammer før vi legger oss. s¨å våkner han 2-3 ganger i løpet av natten å da ammer og skifter jeg på. han bærsjer myyye.

bader bare 1 gang i uken pga han har fryktelig tørr hud, vasker ofte istedefor :)

slipper å pumpe :o) ammer ofte...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...