Gå til innhold

Fikk svar i dag


hamsterpia

Anbefalte innlegg

I dag kom brevet fra kommunen...og vi fikk ikke barnehageplass.

 

Vet ikke om jeg skal være skuffa eller lettet jeg, For nå får jeg jo muligheten til å være hjemme med han en stund til. Samtidig så trives jeg veldig godt i yrket mitt, så det hadde vært greit å komme seg i jobb igjen også. Men jeg gleder meg i hvertfall til å få mer tid hjemme med gullet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk i utgangspunktet heller ikke barnehageplass. Men jeg får plass gjennom den nye jobben min, så da ordnet det seg for oss like vel. Tror ikke vi hadde klart oss økonomisk hvis en av oss måtte gått hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fått plass på 1.opptak. Nå har kommunen vedtatt at de skal åpne en midlertidig barnehage 1. august. SÅ idag ringte jeg kommunen å ba de sette opp alle barnehgaer i kommunen på 1. valg. Så har vi større kjangs til å få plass i det hele tatt.. =) Tvi tvi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jeg skal være dagmamma til 2 barn i tillegg til å ha mini hjemme, for å spe på inntekta, for vi klarer oss heller ikke på bare en inntekt. Men jeg synes det er for tidlig å sende mini i barnehage når han er knapt 1 år, så så lenge jeg nå har muligheten til å ha han hjemme, er jeg rett og slett lettet. Det skjer så mye i den tiden, og jeg vil ikke at barnehageansatte skal være de som ser hans første skritt o.l.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...