Gå til innhold

Pysjamasparty til jenter på 9 år?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det en god idè? Blir ikke overnatting altså, men at barna kommer i pysjamas å blir til kvelden. Da er de jo bare å legge når de kommer hjem.

Hadde tenkt å ha litt hårdill å litt sminke etc. Tenkte å fortelle en fortelling, evt spøkelseshistorie. Har bestilt en pinjata for godteriet.

 

Noen gode forslag til leker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker det var veldig "in" blandt jentene i klassen når jeg var rundt den alderen :) de to beste veninnene mine fikk overnatte også husker jeg.

Ville leid en fin film som passer for jenter i den alderen jeg, de er jo så store at de sikkert vil holde på litt selv.

Men litt sminke og hårdill osv er sikkert supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det pysjamas party, så er det overnattingsfest. Ikke inviter til pysjamasparty, med mindre du har tenkt at de skal overnatte.

 

Jeg hadde 8 jenter på 10-11 år da min datter fylte 10 år. Det var veldig vellykket må jeg si. De skulle egentlig døgne, men det var kun en som holdt så lenge, de andre datt av etterhvert som timene gikk.

 

De fikk lov til å se på dvd, ev. spille finne på noe. Men ikke danse eller høre på musikk på natta, da vi andre skulle sove, det respekterte de. Det var ikke noe tull el. tøys med noen.

 

Hun ene dumpa t.o.m. kjæresten på telefon, da han ringte, fordi han var frekk med henne ( så søtt )

 

Dagen etter spurte jeg om noen ville ha egg til frokost. To ville ikke ha, to ville ha omelett, to ville ha bløtkokt, og to ville ha hardkokt....... Himmel tnkte jeg.........

 

Men alt var egentlig kjempegreit

 

 

Men ikke tenk på pysjamas party bsre fordi, "da er det bare å legge de, når de skal hjem" Det er ikke noe du trenger å tenke på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...