Gå til innhold

Er reimadressen virkelig stor i str.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teit spørsmål, jeg vet. Men gutten min er 9 mnd. i morgen, han har str.86 i vårdressen, vi prøvde 80 men den var fort kort. Den ble knapp på kroppen. Armer og ben på denne i 86 er ganske mye for lange, men måtte jo ha den str. ellers hadde den ikke passet i kroppen.

Han bruker jo 80 i klær, så jeg skjønner ikke helt hvorfor alle sier at Reimadressene er så store i str.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skjønner ikke jeg heller...

De er kanskje vide, men korte i ryggen.

Skrevet

Vi synes den har vært ganske stor i str til våres barn iforhold til andre klær i den samme str..

Skrevet

Haha det var det jeg mente Spetakkel, bare litt mer kronglete formulert =)

Skrevet

Jeg syns den var stor til gutten min i hvertfall - han brukte strl 80 til han var rett over 2 år...i år har han strl 92 og han fylte 3 i des...han har vel brukt vanlige klær i ca en strl større...men han er kort i bena da;o)

Skrevet

Jeg opplever at de er store i str å varer lenge. Men det er spesielt i vidden de er stor.

Skrevet

I høst kjøpet vi 110 til vår gutt på nesten 2,5 år....... 104 var for kort i ryggen....

Skrevet

Ja jeg vil nå si den er stor. Kommer vel an på barnet og, men datteren min som er 121 høy bruker fremdeles reima dress i str 116.

Skrevet

Vår er ikke stor i str. Sønnen min er 3,5 år, normalt bygd og har str 104 i Reimatec-dress. Den sitter som et skudd. Verken for stor eller liten.

Skrevet

Min erfaring er motsatt, Reima er ganske små i str.

Skrevet

Minsta her er 2.5 år og svømmer i str. 98,og kan helt sikkert ha den hele neste sesong også.

Jeg synes de er store i størrelsen.

Skrevet

Forskjellige erfaringer da altså. Jeg måtte bare spørre, for jeg har faktisk aldri hørt noen si at de er små i str. før nå =)

Skrevet

Jeg synes de er veldig store i str, hvertfall 1.5 str større enn normalen :)

Og snuppa mi er veldig lang for alderen.

De sier i butikken også at reima er større i str sånn at det ikke lønner seg å gå opp en str slik som mange gjør i yttertøy.

Skrevet

Vesla på snart to har str 80 i både vinter og vårdressen.

Og småen på snart 4 svømmer i str 98..

Skrevet

jeg syns ikke de er store i str. Har hatt to, og de har vært "normale"-

Skrevet

synes heller ikke de er så store. Sønnen min bruker vel 116 og han er 4,5 år.

Skrevet

Ja, den er stor!

Jenta mi på 2 år har ikke tatt i bruk sin i 92 enda. men gjør det vel snart.

-Og hun bruker både 92 og noe 98 i klær vanligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...