Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Sønnen min er blitt ganske rød på det ene øret. Jeg ser jo ikke inni øregangen, men resten av øret er ganske rødt. Kan det være han bare har klort seg, eller er dette et symptom på øreverk?
cecilie25 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Aner ikke, men for å skjekke øreverk, kan du dra litt i øreflippen. Hvis han protesterer eller griner, er det sannsynligvis øreverk. Da kan du bruke nesedråper, 4 ganger i timen i hvert nesebor. La babyen ligge med siden ned, slik at dråpene kommer godt inn i nesegangen og øregangene. Skal løse opp tettheten og unngå at trommehinna sprekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå