Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er blitt ganske rød på det ene øret. Jeg ser jo ikke inni øregangen, men resten av øret er ganske rødt. Kan det være han bare har klort seg, eller er dette et symptom på øreverk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men for å skjekke øreverk, kan du dra litt i øreflippen. Hvis han protesterer eller griner, er det sannsynligvis øreverk.

Da kan du bruke nesedråper, 4 ganger i timen i hvert nesebor. La babyen ligge med siden ned, slik at dråpene kommer godt inn i nesegangen og øregangene. Skal løse opp tettheten og unngå at trommehinna sprekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...