Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Vårt lille, vakre mirakel kom kl 22:07 fredag 29. mars. Hun var 3290g og 50 cm lang. Termin var 23. mars. Torsdag 27. mars ble fødselen satt igang pga påvist svak svangerskapsforgiftning, det var da 4 dager siden termindatoen. Ble satt inn et kateter med en ballong i enden (i livmorhalsen) på torsdagskvelden for å modnes. Den datt ut etter et par timer. Hadde rier hvert 5 min hele natta, men de var ikke veldig vonde. Fredag morgen i 12-tida ble jeg sjekka og hadde da kun 2 cm åpning - snakk om å bli skuffa!! Så da fikk jeg en hormonpille for å sette i gang mer effektive rier, I tre-tida hadde jeg sterke rier med kun 2 min mellomrom, men det var dårlig progresjon. De tok vannet kl 18:00 og ble satt på drypp i 20-tida. Plutselig kl 22 var det full åpning og ungen var på vei ut...da ble det action på fødestua:-) Kun 7 minutter etter kom hun:-) Det gikk så fort på slutten at vi ikke forsto helt hva som skjedde...pluselig bare lå hun på magen...helt snodig:-) Dette er min første fødsel og tenk hvor fort det kan gå med neste når det gikk så fort nå??? Etter 3 netter på barsel dro vi hjem i går. Sinnsykt deilig å komme hjem til roligere omgivelser. MYE bråk å være på firemannsrom, sov nesten ikke i det hele tatt de nettene..Nå koser vi oss og nyter tilværelsen som nybakt familie:-) Gled dere:-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Oi...nå har ammetåka satt inn for fult....hun kom 28. mars!!! ;D
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 hehe.Masse gratulerer med jenta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå