Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Personlig så har jeg barbert meg nedentil i di 10 siste åra. Noe jeg ( & samboer) trivest best med. Detter har jeg fortsatte med etter jeg ble gravid. Problemet er nå ser jeg ikke en shit for magen er i veien.... Har "avtale" med samboer at dette skulle han hjelpe meg med når den tid kom. Men jeg lurer på om jeg skal gå å få det vokset vekk... Liker ikke at bushen vokser og gror, å om ikke lenge til er det sommer å bikini. Noen som har erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 kan anbefale brasiliansk voksing på det sterkeste!!! så deilig å slippe det styre nedi der med høvel. og for hver gang man gjør det blir det mindre hår og man kan vente lenger mellom hver "session". har gjort det i 4 år nå!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 får man ikke inngrodde hår da? jeg har prøvd nappemaskine selv, og da blir det ofte litt rødprikkete etter en liten stund... har veldi kraftig hår der...
NinaCath Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 JA! Jeg har erfaring da jeg utfører brasilliansk voksing i jobben min, og du må IKKE gjøre det når du er gravid!!! Grunnen til det er at området "der nede" er så oppsvulmet og fylt med mer blod enn ellers, dessuten er tyngdepunktet ditt forskjøvet seg lengre ned pga at magen vokser. Om du vokser deg nedentil nå kan med stor sannsynlighet gi deg store smerter etterpå, blodutredelser (blåmerker) og brannsårliknende smerter og hevelser i huden. En dyktig og erfaren BW-vokser vil ikke gkøre det på deg og vet om dette. Siden jeg selv er gravid, og får vanligvis utført BW, så ville jeg i dette svangerskapet sjekke om dette virkelig var fakta....og det er det :-) Jeg vil ikke anbefale det! Men det er en fin ting å få gjort ellers, så gå ignag etter svangerskapet, når du føler deg klar for det. Ang. inngrodde hår: Det er mindre sannsynlighet for å få det etter voksing enn ved barbering. Etter at man har vokset noen ganger blir dessuten de hårene som kommer ut igjen både færre og finere/bløtere, og veldig mange får betydelig mindre hårvekst. Lykke til, og ta gjeren kontakt om du/dere lurer på noe ang. dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå