Gå til innhold

Hvor mange her slanker seg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler folk her begynner å gjøre seg veldig klare for bikinisesongen! Hvor mange slanker seg, og ikke minst hvordan gjør dere det?

 

Jeg skal ned 5 kg til, følger Libra- tipset til Alva, + at jeg trener 3 ganger i uken og triller masse. Skal også bestille rockering skjønner jeg!

 

Nå skal fødselsvekta bort!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer. Slanker meg bestandig, men skulle gjerne gått ned mange kg litt fortere.

Skrevet

eg har ingen slanke kur.. har rokkering og spiser mindre og sunnere :)

Skrevet

Jeg prøver å gå ned noenkg, ikke rent få heller... har greid å ta av 5-6 kg da, siden midten av januar. Ikke mye å hoppe i taket for, en det er da noe:)

Skrevet

Slanker meg .. Eller har lagt om kostholdet og trener mer ...

Spiser sundt og mindre og trener mer...

Skrevet

jeg slanker meg =)

hva er libra-tipset?

Skrevet

prøver å telle karbohydrater, har også begynt på xenical.... gått ned 1,5 kg på to uker. så er godt i gang.

 

får trening gjennom jobben, så jeg skal løfte litt vekter og sykle litt 2 ganger pr uke.

 

kanskje blir det en rockering også

Skrevet

Skal ned 10 kg, men om jeg klarer det til jul er jeg fornøyd=)

Har begynt å telle kalorier, og rocker, + går mer tur enn før

Skrevet

Jeg gjør, har gått ned10 kg til nå i år...Var 12 kg , men hadde meg en sprekk :0(

Skrevet

er ikke 5-6 kg siden januar bra..... sakte vektnedgang er jo det aller beste for varig resultat da.

Skrevet

Jeg trener hver dag, går masse tur, drikker mye vann og spiser sunt (mye knekkebrød og lite middag, he he), men koser meg i helgene;o) Ammer da, så jeg tror nok det skyldes mye av at jeg er 7-8 kg mindre enn jeg var før jeg ble gravid...ja, rockering har jeg også;o)

Skrevet

Følger ingeting annet enn spise å sunnere..Trimme litt mer...Kutte ut colaen og snop.

Skrevet

jeg bruker noe som heter south-beach dietten. går ut på mye av det samme som Fedon, mat med lavt GI, og lite karbohydrater. er på 9.uka nå, og gått ned 9,5kg. Skal ned 6,5 kg til før sommeren. Har ikke trent noe hittils, men ambisjonene er der....

Skrevet

jeg går på den jeg også..hva spiser du i løpet av dagen?

Skrevet

miss chica - var det meg du mente?

 

frokost: lettyoghurt + knekkebrød m magert pålegg

lunch: omelett m litt grønnsaker, skinke og evt lettnorvegia

middag: kylling/kalkun/lakse-filèt eller biff, m dampede grønnsaker (broccoli,blomkål,sukkererter,asparges)

 

Innimellom spiser jeg frukt, nøtter og av og til mørk sjokolade.

Skrevet

jepp, det var deg jeg mente =)

takk for info =)

Skrevet

pinseline

Kan man gå på den dietten mens man ammer, el må jeg vente?

Skrevet

anni69:

Kanskje ikke hvis man fullammer, men gutten min er nå 7,5 mnd, og jeg begynte å slanke meg da han var ca 5mnd, og hadde begynt m grøt. Jeg ammer enda 3-6 ganger i døgnet, og har ikke merket noen forskjell på melkemengde eller at småtten er misfornøyd. Boka heter south beach dietten og er å få kjøpt på norsk, med oppskriftene tilrettelagt for norske matvarer av ingrid espelid hovig.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...