Guri Malla har to små Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Føler folk her begynner å gjøre seg veldig klare for bikinisesongen! Hvor mange slanker seg, og ikke minst hvordan gjør dere det? Jeg skal ned 5 kg til, følger Libra- tipset til Alva, + at jeg trener 3 ganger i uken og triller masse. Skal også bestille rockering skjønner jeg! Nå skal fødselsvekta bort!!!
Chiabatta Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Signerer. Slanker meg bestandig, men skulle gjerne gått ned mange kg litt fortere.
Poteto Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 eg har ingen slanke kur.. har rokkering og spiser mindre og sunnere
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg prøver å gå ned noenkg, ikke rent få heller... har greid å ta av 5-6 kg da, siden midten av januar. Ikke mye å hoppe i taket for, en det er da noe:)
Vesle mor Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Slanker meg .. Eller har lagt om kostholdet og trener mer ... Spiser sundt og mindre og trener mer...
nickoline og supermann Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 prøver å telle karbohydrater, har også begynt på xenical.... gått ned 1,5 kg på to uker. så er godt i gang. får trening gjennom jobben, så jeg skal løfte litt vekter og sykle litt 2 ganger pr uke. kanskje blir det en rockering også
Tommage♀♂ Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Skal ned 10 kg, men om jeg klarer det til jul er jeg fornøyd=) Har begynt å telle kalorier, og rocker, + går mer tur enn før
Gjest Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg gjør, har gått ned10 kg til nå i år...Var 12 kg , men hadde meg en sprekk :0(
nickoline og supermann Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 er ikke 5-6 kg siden januar bra..... sakte vektnedgang er jo det aller beste for varig resultat da.
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Jeg trener hver dag, går masse tur, drikker mye vann og spiser sunt (mye knekkebrød og lite middag, he he), men koser meg i helgene;o) Ammer da, så jeg tror nok det skyldes mye av at jeg er 7-8 kg mindre enn jeg var før jeg ble gravid...ja, rockering har jeg også;o)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Følger ingeting annet enn spise å sunnere..Trimme litt mer...Kutte ut colaen og snop.
Guri Malla har to små Skrevet 1. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2008 Her er Libra-tipset: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137207326 Genialt enkelt!
Papegøyeblomst Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 jeg bruker noe som heter south-beach dietten. går ut på mye av det samme som Fedon, mat med lavt GI, og lite karbohydrater. er på 9.uka nå, og gått ned 9,5kg. Skal ned 6,5 kg til før sommeren. Har ikke trent noe hittils, men ambisjonene er der....
miss_chica Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 jeg går på den jeg også..hva spiser du i løpet av dagen?
Papegøyeblomst Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 miss chica - var det meg du mente? frokost: lettyoghurt + knekkebrød m magert pålegg lunch: omelett m litt grønnsaker, skinke og evt lettnorvegia middag: kylling/kalkun/lakse-filèt eller biff, m dampede grønnsaker (broccoli,blomkål,sukkererter,asparges) Innimellom spiser jeg frukt, nøtter og av og til mørk sjokolade.
miss_chica Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 jepp, det var deg jeg mente =) takk for info =)
anni69 Skrevet 1. april 2008 #18 Skrevet 1. april 2008 pinseline Kan man gå på den dietten mens man ammer, el må jeg vente?
Papegøyeblomst Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 anni69: Kanskje ikke hvis man fullammer, men gutten min er nå 7,5 mnd, og jeg begynte å slanke meg da han var ca 5mnd, og hadde begynt m grøt. Jeg ammer enda 3-6 ganger i døgnet, og har ikke merket noen forskjell på melkemengde eller at småtten er misfornøyd. Boka heter south beach dietten og er å få kjøpt på norsk, med oppskriftene tilrettelagt for norske matvarer av ingrid espelid hovig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå