Hildeks Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Ser på unge mødre(britisk) og hun ene fikk beskjed om å legge datteren kl 19 og slutte med smokk med en gang, begge deler samtidig! stakkars ungen gråt i 15 min alene i et mørkt rom uten å skjønne noen ting, så kom mamman og trøsta litt og så skrek hun alene igjen i 20 min! sovna først etter 1t og et kvarter...Fikk skikkelig vondt i mammahjertet mitt... Hun skjønner jo ingenting! ikke et forvarsel eller noe.. kunne jo avvent ho med smokk først og så det med legginga en annen gang eller omvendt! Stakar liten...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Uff orket ikke se på det engang... Slike dokumentarer er så negative med hensyn til unge mødre generelt at det slår ALDRI feil... Stakkars barn:-(
Lykkeliten og jeg Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg har ikke sett på, men jeg fikk en klump i magen nå ja =( Stakkars, stakkars liten =(( Rett og slett sinna blir jeg... =/
Hildeks Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 uffsj ja, liker IKKE den skrikemetoden altså.. de skjønner jo ikke hvorfor de plutselig må skrike seg i søvn, og det de er vant til bare plutselig forsvinner! stakkars barn...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg så det å reagerte på det samme! I tillegg så tok hun ungen sin opp fra senga etter de første 15 min. (så jenta trodde sikkert hun fikk komme opp). Så hun roet seg. Men hørte på gråten at hun ble hysterisk når hun ble lagt tilbake i sengen igjen. Å det kan jo forstås.. Hun gråt hysterisk stakkars.. Trodde man skulle trøste barnet i senga jeg når man tar sånne skrikekurer, og ellers selvfølgelig. Den ungen må jo bli helt forvirra.. Men var det ikke lenge å begynne med 15 min.?! Har lest her at de fleste begynner med 5 min. Men det er kanskje forskjellige måter, men syns det var lenge.. Er glad jeg aldri har måtte bruke en sånn kur.. Tror ikke jeg hadde klart det heller. Fælt å høre på..=(
Hildeks Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 ja synest også 15 min var myye første gangen, har hørt om de som har 2-3 min mellom, men jeg kunne aldri gjort det.. men så er jeg heldig da, hun sovner jo av seg selv og i nødstilfeller sovner hun til uroen over senga=)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Uff stakkars barn:o(( Å da skal det liksom være profesjonelle som vise de dette! Grrrrr
~Ingeborg~ Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Såg det jeg og!! Lenge siden jeg har vært så provosert!! De kan ikke Begynne å legge barnet 2 1/2 halv time tidligere + å ta smokken fra henne!! Viss en skal få barn til å legge seg tidligere skal en prøve med 15min omgangen. Og det med smokken!! La barne være uten om dagen og få den om kvelden, og når barnet er blitt vant til å være uten om dagen, så kan en prøve med kvelden. Ikke alt på engang. Grunnen for at hun tilslutt sovnet var at hun var så utmattet av å gråte!! Stakkar unge! Synes nesten de var mishandling!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Skulle gitt beskjed til tv selskapet at om da skal lage program så bør de for i svarte ha folk som vet hva de prater om iallefall, istede for å la barn gjennomgå sånne feiltrinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå