Smiiil :o) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Har litt lyst å kjøpe bunad jeg... Mener kanskje helt tullete å kjøpe et plagg som bare blir brukt den dagen og 17. mai? Hva gjør dere? Hun kan vel ikke ha på seg dåpskjolen hele dagen?
Poteto Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 vi hadde en matros kjole.. er bilde her: http//:ToneogThalie.piczo.com å så på dåp 9 des..
Smiiil :o) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Får opp at adressen er ugyldig. Men bunad er kanskje ikke helt dumt? Bare 300,- på Exit. Var jo rimelig det da.
Ung kvinne Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Vi hadde en hvit kjole under dåpskjolen, så den gikk hun med i besøket..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Hei! Jeg har kjøpt bunad til min gutt. Kostet 300kr med skjorte på exit. Sikkert samme pris for jenter også. Billig og kjempefin
Fire småtroll Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Søstera mi hadde stikket en hvit kjole til jenta mi som hun hadde i selskapet etterpå. Helt nydelig var hun :-) Men har bunad til henne også, den har mormor strikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå