Gå til innhold

Nå ble jeg fanme forbanna her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På talas om aprilspøker gone wrong eller som går utover en uskyldig tredjepart må vel denne ta kaka. At folk ikke klarer å begrense seg. Jeg har flere ganger fått den samme meldinga, og dere ANER ikke de tankene som raser gjennom hodet før man ankommer ulykkesstedet. Jeg tipper at hadde jeg vært på jobb der i natt hadde jeg blitt så forbanna at jeg åhhh, aner ikke hva jeg hadde gjort! Fy fan!

http://www.folkebladet.no/nyheter/article145761.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå fyy faen....

folk tenker ikke særlig langt..

Skrevet

Utrolig smakløst og lite gjennomtenkt! Mennesker med slik humor har jeg sjeldent mye til overs for gitt....

Skrevet

Fy flate!!!

For en utrolig spøk!! Har ikke ord!!

Skrevet

Herregud, er det mulig? Finnes ikke morsomt i det hele tatt. Foruten at man faktisk ikke tuller med slikt, så er det absolutt sløsing med ressurser. Tenk om noen andre som trengte livviktig hjelp måtte vente pga denne idiotien??

Kjenner jeg ble forbanna jeg også!

Skrevet

Helt sykt!

At det er mulig å få seg til å gjøre noe sånt.

Skrevet

Snakk om å ha bomull mellom ørene!

Lurer på hva folk tenker med noen ganger ja.

Skrevet

jeg lo.... hehe. men jeg hadde sikkert ikke gjort det om jeg var der.

Skrevet

Jeg må si jeg faktisk reagerer mer på at denne vedkommende som har ringt inn dette ikke er klar over at han/hun har utført en straffbar handling etter norsk lov.

Man har STOPPEPLIKT ved ulykker.

Men smakløst? Helt klart.

Skrevet

Selvsagt. Reagerer forsåvidt like mye på de som la ut dokka og den som ringte inn. Poenget er vel heller resultatet det medførte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...