Gå til innhold

Babyvennlige kaféer i Oslo? (Samme som Skravle..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie til Oslo i morgen. Noen som kan være så snille å fortelle meg hvilke kaféer som egner seg når man har en baby på tre måneder og vogn...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mecca er supert-spesielt på sommeren:)

Skrevet

Unngå Grûnerløkka helt, det er helt utrolig barnefiendtlig. Ellers går det stort sett greit. spørs jo litt hva slags kafeer du liker. Jeg liker godt både kaffistova og kjelleren på Paleet. Traust, rolig og god plass til vogna. God ferie!

Skrevet

Du kan jo se på debatter, ammevennlige kafeer osv...

Skrevet

Marhaba som ligger like ved den katolske kirken er helt topp! Kjemegod mat, plass til vogn, stellemuligheter og store deilige sofaer. Ikke er det så veldig mange barnefamilier der heller, så det blir ikke så masete for den lille.

Skrevet

Grünerløkka er ikke barnefiendtlig. Mecca er det beste alternativet, ellers også Bugges i Markveien. Villa Paradiso er også helt fint med barn.

Skrevet

Dersom du liker litt amerikansk mat så kan jeg trygdt anbefale både Fridays på Aker Brygge og Hard Rock i Karl Johan! Begge steder er helt fantastisk. du får til og med ta med vogna bort til bordet!!!!! Det er det ikke mange steder du får i Oslo sentrum altså!

Hold deg langt unna Fridays i paradegaten, der kommer du ikke lenger enn til døra med vogn! elendig service til oss med små er det også, de vil nok heller ha de som drikker noe sterkere enn en lettøl....

Skrevet

Enn rundt Frognerparken?

Er fullstendig ukjent, men har et treff der til helga=)

Skrevet

Det ligger et bakeri/kafé på Frogner plass - rett nedenfor Frognerparken, nederst i Kirkeveien - hvor barnevognmafiaen regjerer ;o)

Tror ikke du får ta med vogna inn, men det er god plass til å parkere den utenfor.

Skrevet

Ligger også en kafe i majorstuenkrysset. Rett ved t-banen (samson?) og Deli de luca.

Er det ikke mye mennesker der, går det fint med barnevogn.

Vi dro med 2 store barnevogner inn en søndag formiddag og det gikk helt fint.

Kan være litt kronglete pga en liten trappp inne hvis du er alene, men den er kun 3-4 trinn så det går vel greit.

Skrevet

onkel donald i universitetsgt (trapp v inngangspartiet, men god plass inne)

cafèen v inngangen til frognerparken, samt bymuseet v frognerparken.

glassmagasinet har et bakeri og en cafe i 3.etg, enkelt å ha med vogn..

er ikke så mange steder i sentrum man får ha med vogna inn lenger. (eller på løkka for den saks skyld) men donald er veldig barnevennlige, har til og med fått hjelp opp trappa når jeg har kommet alene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...