Gå til innhold

huff...ser dere unge mødre ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

får helt vondt av den stakkars jenta..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja....Synes 15 min var i drøyeste laget første gang!! Men hvorfor skulle hun ikke ha smokken??

Skrevet

Hvem??

Skrevet

de holder vel på med noe sånn som ferber metoden eller noe sånt..

lar den lille jenta hylskrike i 15 minutter..

huff...hjertet mitt brast..

Skrevet

hun skulle vel avvennes med smokk tror jeg..?

Skrevet

Tenk, som jeg forsto det, skulle de gå fra den lille jenta i 20 min på det stappmørke rommet og uten smokken. Da lar jeg heller mini ha smokken til konfirmasjonsalder...

Skrevet

Ja faen! Ble rett og slett rasende på de idiotene som lager reglene der! Hvorofr i alle dager måtte hun sove UTEN smokk, når hun i tillegg måtte legge seg 3 timer førnormalt?? Og ikke få lov å gå inn til henne på 15-20 minutter er helt horribelt!

Grrrrrrrrrrrrr, føler for å denge de damene i hodet

Skrevet

Ja... stakkar lille!!!! Først 15 min, så 20 min!!! Synes det var helt vannvittig!

Men så er ikke jeg noe ferber fan da... Har tatt milde skrikekurer på yngstejenta mi, men da har vi vært inne og trøstet hvert5-10 min...

Skrevet

jeg syns det så sinnsykt brutalt ut...stakkars lita..

 

Skrevet

Ja, skrev akkurat et innlegg om det...syns det hørtes drøyt ut...

Skrevet

Kan jo ta det gradivs da!!! Og hun var liten til å absolutt ikke ha smokk om natten og....

Skrevet

stakkars lita,mista alt normale på en kveld..

Skrevet

Å FY FAEN...ÅÅÅÅÅÅ..

noen skulle plukket henne opp å slengt henne i gulvet,..jævla drittunge

Skrevet

Ser på unge mørde på FEM. Jævla dumme folk. Hvorfor i alle dager skal den lille jenta apsolutt slutte med nattsmokken? Greit at en kutter dagsmokk, men.... Og hvorfor i helvette la de henne gråte så lenge om gangen. Ja til at så store barn kan skrike litt, men ikke 15 og 20 min uten trøst! Man skal ikke gi etter nei, men man kan trøste fordet! Dumme kjærringer! Ble provosert nå!

Skrevet

Stakkar unge, men mora er jaggy helt ute på kjøret altså. Jeg kjenner jeg blir utrolig irritert på henne. Og for en sråkbruk!

Skrevet

Nei, har sett noen sekunder og ble rystet til margen...

Skrevet

rystet til margen er mildt sagt...får lyst å bare gå inn til min lille å kose med han..

Skrevet

Virker ikke som mamman er helt stabil heller gitt.

Skrevet

Er dette den norske unge mødre eller?

 

Hvor kan man se den amerikanske på nett?

Skrevet

nei det er de engelske...britiske er det vel...=)

Skrevet

er det den norske dere snakker om? leste nettopp at de skulle lage en til sesong, for de som er dumme nok til å ville brette seg ut på skjermen vel å merke...

Skrevet

nei de engelske..

Skrevet

godt det ikke var de norske. så bare reklamen på tv norge og bestemte meg for å ikke se. får vondt inni meg når jeg ser mammaer behandle barna sine på den måten. tydligvis gjorde jeg et riktig valg. men hvor gamle er disse mammaene egentlig?

Skrevet

tror ikke det er noen som er over 20 der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...