HØNAogEGGET *har født* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Min kjære gutt på 14 mnd har begynt å få sansen for å gå ute, og jeg skal derfor kjøpe skikkelige sko, type "allværs", dvs vanntett, passe varm for vår. Men jeg er grønn på området. Har i dag kjøpt (deponert på) et par "ponny allweather" til 499,- Noen som har erfaring med disse?? Må ha sko som er lette å få på en "myk" fot. Er 499 veldig dyrt, eller er det det man må regne med?? Og så det stor spørsmålet. Hvilken str skal man kjøpe. str 21 passer perfekt nå, men hvor fort vokser de små i føttene? Må jeg kjøpe nye om et par mnd, eller kan jeg regne med at den holder en stund?
Sivalur Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Har ikke hatt pony sko selv men har inntrykk av at det er gode sko. Har selv hatt skofus og cherrox viking og har vært fornøyd med de. Må vel regne med minst 300 for ok sko, og pony skoene koster nok rundt 500 ja. Hvis de passer bra så ville jeg nok betalt det. Jeg trodde føttene til min lille skulle vokse fort, men det gjør de ikke. Han brukte de samme skofus støvlettene eller hva man skal kalle det i hele høst og har brukt de samme cherrox vikingene i hele vinter. Til sommeren blir kanskje skoene du har kjøpt for varme uansett, og til høsten vil jeg tro at de er for små, men det er umulig å vite. Noen unger vokser veldig fort i føttene, andre ikke så fort. Hvis 21 er akkurat passe nå med ingenting å gå på ville jeg kanskje prøvd 22 hvertfall, hvis det ikke er altfor stort så kan du jo kjøpe det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå