Gå til innhold

Positiv test som ikke blir sterkere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet positivt på billigtester fire dager på rad. De er tydelig positive, og streken kommer fram i løpet av 2-3 minutter. Men streken har ikke blitt sterkere i løpet av disse dagene. Det høres litt unormalt ut for meg, øker ikke hCG som det skal eller? Vil ikke være hysterisk, men man tenker jo alt mulig rart når spiren er så etterlengtet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. gratulererm så mye:-) positivt er positivt uansett om den er svak.. men vet ikke hvorfor den ikke blir sterkere.

Skrevet

etter 2 svake tester tok jeg en cb digital, veldig kjekt, der står det skrevet; GRAVID, da slipper man å tyde...

gratulerer!!!

Skrevet

Syns ikke du skal bruke masse penger på noen digitaltest når du har positive tester du vet jo at du er gravid og det handler ikke om å tyde.

Gratulerer så mye!!!!!!

Jeg tok 6 svake tester og så ventet jeg noen dager til 9 dager etter ikm først da fikk jeg sterk test

Så 6 veldig svake tester både billige og dyre.

Dette var forige gang

denne gangen så var test 1 nesten usynlig så jeg ventet noen dager og den ble tydligere

Hvorfor det er så forskjell vet jeg jammen meg ikke, men at jeg var gravid det var jeg og gutten min er nå 20 mndr.

Så prøv å ta det med ro og så kan du ev. ta en test om noen dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...