Hanni86 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Småen min er over 1år no, jeg husker dagen etter jeg fødte, sa min lillesøster til meg at magen min såg ut som magen til en 70år gammel dame, å den gjør det enda *grin* Jeg bryr meg ikke om den var stor å lubben, men den er skrukkete, rynkete, å når jeg kjenner på den føles den som det er fullt i grus-stein inni magen min(klumpete å ekkelt). Puppene mine HUFF... De henger som bare det, passer ikke inn i noen bh'er, må jo teipe de på plass nesten *grine enda mer* Kan jo ikke gå med noe annet en pologensere :.( Jeg har nesten bestemt meg for opperere litt, ikke noe innlegg eller noe, bare litt (løftopp å strekk inn liksom) , Men jeg er så FRyKTELIG redd for dette, å jeg aner ikke min arme råd med økonomien. Jeg klarer bare ikke gå rundt å føle den slappe huden overallt, Hadde det bare vert fyllt med fett under, så skulle jeg vert lykklig... Er det noen som føler det på samme måte? Jeg ser bare de som er pene etter fødselen, går med utringette topper og har vellfyllte bryst.. Noen tips? Noe? ettellerannet? Noen?
kei80 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Så trist å lese innlegget ditt. Jeg ville henvist meg til fastlegne din for en samtale om åssen du har det med deg selv.Det er en mulighet for at du kan få noe av dette dekt pga det går utover det psykiske.At det er en psysisk belastning for deg. Han vil kankje ha en god kirurg å anbefalle deg også! Jeg har ikke dette problemet selv men har mange bekjennte. Og vet hvor mye de sliter mentalt for å ikke snakke om sosialt.Håper du bestiller deg en time til legen for samtale.Der vil du få noe info og forhåpentligvis gode råd! Klem
blond Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Tips: Gå til en butikk som har stort utvalg av bh-er og få hjelp til å finne en som passer deg. Den rette bh-en gjør en stor forskjell for både utseende, komfort og selvfølelse! Jeg tror ikke det er lurt å gjøre kosmetiske inngrep når du er så ung som du. Det er vel ikke usannsynlig at du vil ha flere barn og nytt svangerskap vil påvirke kroppen din og kanskje (antakelig?) frata effektene av operative inngrep. Vent heller til du har fått barna du vil ha. Det kommer selvsagt an på hvor mye løs hud du har, om det gir deg fysiske plager som f.eks sår. I tilfelle bør du absolutt oppsøke legen og fortelle om dette. Gå til en annen lege om du ikke møter forståelse. Jobb med selvtillitten. Gjør ting du liker og trives med. Gjør ting som fjerner fokuset på kroppens utseende. Fokuser på ting som får deg til å slappe av, så blir ting lettere å takle. Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå