Ladycaliente Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er det slik at man må få dokumentasjon fra lærestedet at du skal ha permisjon fra utdannelsen selv om du ikke skal det for å få fødselsstipend?
♥Cherrypie♥ Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 For å få fødsels stipend da jeg gikk på skolen å var gravid, måtte jeg etter at barnet var født sende en kopi av den lappen man får på sykehuset der det står navnet ditt å at man har født en levende pike fks.. skolen hadde ikke noe med den søknaden om f stipend å gjøre..men man må bevise at man har fått barn da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå