Gå til innhold

Har dere klart å lure noen i dag da ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa di måtte slå på NRK som hadde ekstra nyhets sending pga den nye Opera'n i Oslo sto i brann.

Noen sa bare.. Ha ha ha lurer ikke meg for jeg vet hvilken dato det er i dag, men di fleste gikk rett på Hehehehe,

Å nesten alle kom med den samma kommentaren Fy fillern... Å jeg som skulle passe på i hele dag med ikke å bli lurt..

Vel... Sån gikk det ikke for dem alle :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hjalp mamma med å lure en på jobben hennes..

Ho gav han lapp om at han måtte ringe mitt nr pga bestilling av busser..

Jeg sa at vi var en damegjeng som trengte 15 busser på lørdag.. Vi skulle fra ett sted til et annet, som er rett vedsidenav hverandre.. Tar liksom 2 min å gå..

Han trodde på det først, så ble han usikker.. Sa at det ble dyrt,men jeg sa vi hadde penger..

Så han trodde på meg, og jeg fikk beskjed om at det kostet 21.000 kr.. Det går greit sa jeg,for vi har nok av penger..

Han spurte så hvilket navn han skulle sette det på, da sa jeg navnet mitt og så begynte han å le og mamma som stod utenfor døra hans begynte å le..

Skrevet

lurte veninna mi med å si at jeg er gravid igjen, 4mnd. etter fødsel:P

Skrevet

Ja. Fortalte sambo at jeg hadde mistet jobben min. Der jeg jobber er det trusler om at det skal legges ned, men at det først skal kuttes kraftig i stillinger. Sa at siste arb.dag er 15.mai. Han gikk rett på Begynte å planlegge hvordan vi skulle få ting til å gå rundt. Jeg går jo i perm i juli så ingen som vil ansette meg.

Spurte han til slutt om han hadde sjekket hvilken dato det er idag. Men ikke så rart at han trodde på meg egentlig, da. Er jo mye snakk om det nå.....

Skrevet

Hehehehehe den var fin :-)

Skrevet

Sa til mannen at heg hadde bulket bilen til pappa og at jeg hadde ødelagt hele skjermen bak. Han så jo for seg en verkstedregning på 10 tusen, hehe. Til og med da jeg sa at vi kunne ta en katt i konvolutten og sende med skademeldingen, trodde han på meg. hahaha.

Spurte om han kunne gå ut og se på bilen før pappa kom. Han gikk ut han og kom inn igjen, hehehehe. moro moro =)

Endelig klarte JEG å lure HAN skikkelig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...