Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Tror faktisk jeg er gravid igjen. For tidlig å ta noen test, men har masse gravid symtomer. Skikkelig rart nederst i magen, kjempe ømme pupper ( kan nesten ikke komme borti dem ) og så trøtt og sliten. Er alenemor til en flott gutt på 3 år. Og hadde ikke planlagt å bli alene med en til. Men ser ut som det nå, selvfølgelig tidlig å si det. Men merker på kroppen at noe skjer... OM dere forstår. Så sitter her kjempe spent. Håper nesten jeg er gravid jeg da... Selv om det lang fra var planlagt. Velger å være anonym til jeg sitter med en postitiv test å kan slippe jubelen løs.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Oi så spennende, gratulerer så mye om du er gravid:) Oppdater oss gjerne når du har tatt en test da:) Skulle ille ønske at jeg kunne fått en til jeg å men jeg får vel prøve å vente noen år:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer i tilfelle da? Men hvordan vet du at du blir alene da, hvem er pappaen..?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Hi her. Har hatt en liten flørt med en barndomsvenn av meg. Å forventer ikke han stiller opp nei, han flyttet til et helt annet sted i landet i påsken. Derfor har det heller ikke blitt noe mere mellom oss. Men selvfølgelig får jeg en positiv test om en ukes tid, så skal jeg jo fortelle han det og så får han bestemme selv hva han ønsker å gjøre. Men vil heller tro jeg blir alene enn å håpe på for mye vis dere forstår jenter Men velger han å stille opp så er det jo bare et stort pluss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå