Gå til innhold

Brunetta!=) Fødeklar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. havnet innpå profilen din ved feil tastetrykk, men så så jeg du har termin samme dag som meg!

du er sikkert ikke noen ekspert, men må bare spør :P

unnfangelsen kan ikke ha skjedd etter 9.juli hos meg... stemmer terminen min da?? 10.april?? stusser sååå på dette pga av stor baby forrige svangerskap!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke din stemmer i det hele tatt.

Jeg vet med 100% sikkerhet at jeg hadde unnfangelse den 17 Juli.

Om du ikke har kunnet bli gravid etter 9 juli så har de bommet veldig på deg i så fall.

Når hadde du siste mens igjen?

Skrevet

siste mens var 22.juni... vi var på ferie en mnd etter 9.juli, så det går liksom ikke!!! er jo ikke sikkert mensterminen stemmer, men syntes det skiller så utrolig mye!

Skrevet

Unnfangelsen kan ikke ha skjedd etter 7-8 juli da og det vil jo si at du kan ha termin som er riktig sånn ca 30-31 Mars.

At du er 40 uker og 2-3 dager da.

Det tror jeg stemmer som en mens termin.

Skrevet

ååh... jordmor sa hu skulle sende meg på sjekk på sykehuset 15.april... men av tidligere erfaring mener de bare at fødselen har best av å starte av seg selv.. skjønner jo det, men er bare så bekymra at det skal være større sjanse for komplikasjoner osv..

hmm.. får kanskje kreve å bli sjekket tidligere da. hvis de gidder å høre på meg :P

Skrevet

STÅ PÅ!

De har plikt på seg til og høre på sine pasienter og ta dem på alvor. Du kjenner best din egen kropp og vet best hva som skjer med den under ett svangerskap.

Hvor stor var din første?

Min største var på 4610 gr. Jeg viste at han var stor og satt i seteleie.

Så bare press på og si at dette er din kropp det handler om.

Skrevet

takk for svar :)

han var 3700, men jeg er ikke så stor, så synets det var nok :P det ble en hard og komplisert fødsel...

får stå litt bedre på da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...