Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 min permisjom går ut i juli og skal da begynne å jobbe for fullt igjen.. har fått bhg plass og alt er jo klart, bortsett fra at sambo har en jobb der han aldri får hentet mini i bhg.. han kjører semi og har laaange dager.. jeg jobber i butikk og jobber i hovedsak til sent annenhver uke.. krise.. hva skal jeg gjøre.. får ikke jobbe bare tidligvakter pga sure miner hos de andre.. sambo er den som tjener mest, så han kan jo ikke slutte i jobben sin oig vi er avhengig av 2 inntekter.. noen forslag til å løse dette?? forslag til dagjobber?? er utdannet legesekretær, men dette er ikke aktuellt da det som regel er skiftjobbing.. håper noen har noen tips til løsninger...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Få noen andre til å hente barnet de dagene du ikke kan. Har dere ikke familie i nærheten må dere vel få tak i en barnepike eller noe. Hva med jobb på et legekontor? Det er vel ikke skift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå