Gå til innhold

Fordeler/ulemper med to tette


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i det siste har vi tenkt kanskje å få nestemann om ikke lenge. Snuppa vår er tre mnd nå. Jeg har ikke jobb å gå tilbake til etter endt permisjon (100% lønn), og ser fordelen med å få nestemann så tett at jeg går over fra denne permisjonen til neste.

 

Er det noen med to tette som kan komme med egne erfaringer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt to tette med 16mnd mellomrom.De har hatt veldig mye glede av hverandre gjennom oppveksten , er nå store.Kan anbefale på det varmeste å få to tette.De hadde alltid lekekamerat, ingen ensomhet - de lærte av hverandre, mye kos og glede altså.Selvsagt endel krangling åsså innimellom men det hører med og er også lærerikt for dem.Nå i dag er de også gode venner og har glede av den nære alderen, de har alltid hatt mange av de samme vennene, de er til glede og støtte for hverandre.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...