Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 kan det være slimproppen som går over flere dager, eller er det liksom bare en gang den kommer? det renner ut masse tyntflytende utflod med seigt slim ... sorry ekle detaljer altså.. huff.. hehe.. og skal man ringe føden isåfall?? hilsen uvitende førstegangs..
Brunetta =) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hvor langt er du? Kan høres ut som en blanding av slimproppen og vann. Ta på ett bind og hør med føden. De kan sjekke bindet ditt hva det er.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 jeg er 37 fullgåtte uker... men har liksom hatt det i noen dager... kanskje jeg skal ringe å høre da..
4skatter Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hei, jeg har gått slik siden forrige fredag, så mye utflod, veldig tyntflytende, at det har gått gjennom nattbind, bukse, truse... Klissvåt.. Var innom føden og de sa at det bare var utflod.. Men veldig ubehagelig da!!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 oki.. ja d er sånn det er med meg å.. det renner liksom ut av og til, så det blir helt vått.. kanskje jeg bare skal vente å se da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå