tuppa prøvd lenge Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 hvis det var en sånn slags oversikt over alle kvinnene her inn på bim som har blitt gravide:-) eks.hvor mange av bim damene ble gravide etter en måned? 2 måned? 3-4? skjønner?:-) hehe kan jo hende det allerede er en sånn side her inne da men:-) i såfall hadde jeg blitt glad hvis noen sa meg hvor jeg finner den:-p hehe
Hope2015 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Strålende ide! Kanskje du kan lage en og oppfordre damene inne på 1., 2. og 3. trimester til å svare? Ingen positive tester eller tantebesøk enda? Hva er magefølelsen? Her kom tanta igår...grrrr:( Går inn i 2.pp nå, men har 4 pp bak oss før vi tok en liten pause og starta på'n igjen nå i mars. har investert i CB's fertilitetsmonitor denne gangen for å få litt mer innblikk i hva som skjer (og når) med kroppen min. Lykke til
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 ja ikke sant!?:-) syns jeg var smart nå altså:-)hehe men jeg klarer ikke å lagen en sånn siden jeg:-p det skulle ha vært en sånn side som hadde blitt lagt til på menyen her så det var litt "seriøst" hvis du skjønner:-) så kjedelig at tanta kom da:-( håper det klaffer for dere nå som dere skal bruke monitoren da:-) ønsker dere mase lykke til i allefall og håper spiren fester eg om ikke alt for lenge! nei, fortsatt ingen positive tester her igården og heller ingen tante som har kommet....kjedelig altså... tja...magefølelsen ja...hvilken magefølelse??:-) hehe jeg merker rett og slett ingen ting! men det lille jeg merker er at mensmurinnger i magen og korsryggen kommer på kvelden. jeg er veldig trøtt og sliten men det tror jeg kommer av at jeg er litt oppgitt over manglende tantebesøk. går jeg for lenge sulten så blir jeg småør i huet og skjelven. men dette kan jo komme av andre ting.. men jeg føler meg absolutt ikke gravid da:-) er nok smart å få litt innblikk i hva som skjer med kroppen ja! vurderer sterkt å gå til innkjøp av en slik monitor selv jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå