VirreVirre Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Flere ganger om nettene våkner jeg av at hun ligger på tvers øverst i senga hennes. Er litt redd for at hun en gang skal komme seg under dyna. Dessuten blir hun jo så kald når hun ligger der oppe i sengkanten uten dyne. (Ser ganske komisk ut også da, hehe). I natt prøvde vi å la henne ligge i softbagen, og da våknet vi av at hun lå med bena ut av bagen! Hun er 2 mnd. Noen som har forslag til hva man kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Stokke har litt tykkere soveposer (vet ikke hva de kaller dem), men de holder barnet varm og den dekker ikke for ansikt/hode
@nemone Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg kjøpte babysafe (ser ut som en kjole uten armer som er gjensydd i bånn med glidlås foran) på H&M. Kostet 149 kroner. Den er uten snorer så det er ikke fare for kvelning. Vesla her ble MYE roligere om natta etter at vi begynte med den. Har sett dyrere varianter på Barnas Hus og Fru Lyng. Tror de har sånt på Kid osv også??
du og jeg og vi to Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Her åler han seg nedover i senga, og jeg har funnet han helt under dyna. Hjertet banket litt ekstra da ja! Så nå legger jeg han nederst i senga når han skal sove. Da kommer han seg ikke så mye lengre ned i alle fall;) Litt på tvers kanskje, men jeg synes faktisk han ligger roligere når han ligger der nede. Har dyna på tvers da, så den ikke blir for lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå