Sunniva78 har to små Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hittil er vi veldig fornøyd med BabyBjørn sin. Har ikke brukt den så mye enda, men lillegutt er veldig fornøyd den lille stunden han sitter der. Veldig mange som anbefaler den iallefall!
Gunda Gråtass Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Baby bjørn sin!! Er kjempefornøyd med den!
Prinsessemamma:-) Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg har også babyBjørn sin nå og den er super! Hadde en annen til min første og den var upraktisk. Anbefaler Baby Bjørn sin!
Line-80 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Vi har en fra Fisher Price som har batteridreven vibrering, som gutten vår digger. Har også musikk og lys på den, men man kan også velge å ha bare vibreringa slått på. Vet flere andre som også har den, og alle er fornøyde.
shimonie Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 signerer den her! gutten vår er veldig glad i vippestolen sin fra fisher price!
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Tror vår heter Chicko(?) fra babyshop, er knallfornøyd med den. Er full liggestilling på den, og kan settes opp "ben" bak den så den står stille. Kan rettes opp i ryggen i mange forskjellige stillinger! Helt genial.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 fisher price her også med vibrering og fisk og musikk, snuppa digger den
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Babybjørn her og. Brukt den til to barn. Men vær litt obs når de blir litt større 7-8 mnd og mer aktive. Da sluttet jeg å bruke den, da de ville frem og ut av den.
bruse Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Fisher-Price Infant to Toddler Vi har den og er kjempefornøgde. Har vibrering (bruker ikke den så ofte), og den er veldig lett å vippe på, så når snuppa sitter og sparker litt så gynger ho selv.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Babybjørn uten tvil....fordi: *Trekket er veldig lett å ta av og vaske (så ofte jeg var glad for det da bæsj sev gjennom bleia og når han gulpa). *Den har en skikkelig snert i spretten (gutten vår er veldig aktiv med beina og sitter å gir fart selv med å løfte beina opp og "hive" de tilbake igjen. *Den kan legges ned i hvilestilling (Den har tre innstillinger. Hvilestillingen synes vi var veldig deilig da han var som minst og sovnet i den, da lot vi han bare sove i den). *Vippestolen får plass til å stå i dypvogna vår (Simo duo, -Utrolig praktisk når han var veldig liten, men stor nok til å ville ha med seg alt som skjedde rundt ham da vi var ute og spiste f.eks). *Den er lett å legge sammen og er ganske mye flatere når den er sammenlagt enn andre vippestoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå