Gå til innhold

Når tar dere kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg når dere er ferdig med alt som skal gjøres for dagen. Og hva gjør dere når dere endelig kan slappe av? Og når er det sengetid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig varierende når jeg kan ta kvelden, noen ganger kl åtte andre ganger kl ti.

 

liker å slappe av med ei go bok, eller en hjerne dø serie på tv..

Skrevet

Pleier å spise i 9 tiden pga gubbe som leker bonde og jobber på dagtid, så er vi vel ferdige å rydde å sånt på kjøkkenet i halv ti tiden. Og i seng mellom ti og elleve.

Skrevet

Prøver egentlig å få alt gjort til unga legger seg, så tar vel kvelden i syv halv åtte tia.. Natta er det stortsett ved elvetia..

Skrevet

Som regel er jeg/vi ferdig med alt når klokka er 20.00. Da er ungene i seng og huset er rent og pent :) Vi ser myyyye på (nå går det i dr.HOUSE) Ellers så sitter vi å snakker sammen.... kjempekoselig! Leggetid er mellom 23.00 og 24.00 i ukedagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...